Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Glødelampe blinker og motorlampen lyser, mangler trækkraft vw Polo bluemotion
Sarah Hansen
bruger siden
16-11-2022
18-04-2023 kl. 17:05
<span>Hej</span>
<span>Jeg har en vw Polo, 1,2 bluemotion fra 2012 som har kørt omkring 243.000 km. Glødelampen er begyndt at blinke og motorlampen lyser. Min mekaniker satte en tester på, som viste det var noget med en censor. Den blev så skiftet, motorlampen forsvandt da jeg skulle kører dem hjem, men ikke glødelampen. Bilen stod stille nogen dage, da jeg skulle rykke den, begyndte motorlampen igen at lyse.</span>
<span>Samt trækker bilen heller ikke så godt mere.</span>
<span>På bilens "infoskærm", står der også det er tid til service. Ved ikke om det kan havde noget at gøre med det?</span>
<span>Nogen der har oplevet noget lignende, og måske ved hvad det kan være? </span>
<span>Jeg har en vw Polo, 1,2 bluemotion fra 2012 som har kørt omkring 243.000 km. Glødelampen er begyndt at blinke og motorlampen lyser. Min mekaniker satte en tester på, som viste det var noget med en censor. Den blev så skiftet, motorlampen forsvandt da jeg skulle kører dem hjem, men ikke glødelampen. Bilen stod stille nogen dage, da jeg skulle rykke den, begyndte motorlampen igen at lyse.</span>
<span>Samt trækker bilen heller ikke så godt mere.</span>
<span>På bilens "infoskærm", står der også det er tid til service. Ved ikke om det kan havde noget at gøre med det?</span>
<span>Nogen der har oplevet noget lignende, og måske ved hvad det kan være? </span>
Dette indlæg blev 18-04-2023 21:08 redigeret af dets forfatter.
Jørgen ........
bruger siden
08-03-2006
19-04-2023 kl. 07:37
Hej
Er det ikke nemmere lige at køre til din mekaniker igen for at få det løst ?
Her på siden vil det bare være gætterier.
Han har jo rodet med det, så det burde være til at fixe.
Mvh Jørgen
Er det ikke nemmere lige at køre til din mekaniker igen for at få det løst ?
Her på siden vil det bare være gætterier.
Han har jo rodet med det, så det burde være til at fixe.
Mvh Jørgen