Bilbasen Forum

Profil slettet

Profil slettet

16-11-2005 kl. 12:39

Hej Rene Kan godt forstå du er faldet for den designmæssigt, det er også en sjov og fin bil. Men du skal huske at det faktisk er en Golf4 motor m.v. Det vil sige at motoren 2,0 bruger rigtig meget olie. Men held og lykke med den.. MVH Anders Leth

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

16-11-2005 kl. 12:45

Lige en ting til. Jeg kender ikke dit kørselsbehov, men ved at den er ret dyr i drift. D.V.S olie + benzin udgifter.

Anders Leth

Jakob Eibye

Jakob Eibye
bruger siden
24-06-2004

16-11-2005 kl. 13:04

Hej kommende Beetle-ejer:-)
En sjov og spændende bil at kigge på, men bygget på en Golf 4! Svagheder: Stort olieforbrug, defekte lambdasonder, opdat. af motorstyring, Bøsninger i bærearme foran, utætte vandpumpe (kan koste motoren "livet"!), defekte luftmassemålere. Kører ikke langt på literen regn med 10 km/l. Tjek servicehæfte og for evt. karosseriskader. Held og lykke med købet.
Mvh. Jakob

Profil slettet

Profil slettet

16-11-2005 kl. 13:29

Det er stadig et faktum at Golf4 2,0 samt Beetle 2,0 bruger meget olie. Grundet det sjove karosseri og derved en høj cw værdi køre New Beetle ikke langt på literen, men bevares overvejer selv at få en brugt som nr 2 bil til min kone som ikke har det store kørselsbehov. det er jo stadig en smart bil

Anders Leth

Jakob Eibye

Jakob Eibye
bruger siden
24-06-2004

16-11-2005 kl. 16:44

Til Michael:-)
Jeg ved nu, at Golf bliver lavet i Tyskland og Belgien, mens Beetle bliver lavet i Mexico. Hvis du ikke har hørt om de fejl, som jeg har beskrevet, så er der fordi, at jeg er tekniker inden for VW og står og skruer på disse biler jævnligt!! Så læs lidt på "lektien" inden du "spiller smart"
Mvh. Jakob

René Løth Kristensen

René Løth Kristensen
bruger siden
10-07-2003

16-11-2005 kl. 16:44

Jeg er faldet for en VW Beetle og ønsker at høre gode og dårlige erfaringer med denne bil. Ser frem til en række gode råd.

MVH René Kristensen