Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

10-08-2007 kl. 14:13

Bigwheels.dk eller daekimporten.dk

Det må være muligt at finde nogle uoriginale fælge til forden.

sådan nogle steder ved de som regel også ET

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

10-08-2007 kl. 15:24

Bigwheels.dk har fælge til den nye Mondeo, og endda et stort udvalg til gode priser.
Samtidig er siden god, da du kan vælge mellem utroligt mange dækstørrelser, dæktyper og dækmærker til hver fælg. Mange andre sider tilbyder kun valg mellem 2-3 forskellige dæk.

Jeg købte selv alu til min gamle Mondeo (2004) hos Bigwheels, og den handel forløb perfekt og problemfrit.

Jeg lavede dog nok den lille fejl, at jeg sparede lidt på dækkene og fik derfor alu'erne leveret med Nankang NSII.
Jeg vil ikke sige, at det er direkte dårlige dæk, men de havde dog deres problemer især på våd vej.
Moralen er: Du bør ofre lidt ekstra, og få nogle gode mærkevaredæk.

Søren..

Profil slettet

Profil slettet

16-08-2007 kl. 23:24

Jeg ville vente med at købe modeoen nu.
Der kommer en 185DHK version i udstyrsversionen titanium til november, ifølge min supersælger hos ford/alfa/kia. De var ligesom nødt til det, da Passat og Avensis jo fåes med hhv. 170DHK og 177DHK. Og så føles den "store" 140DHK'en lidt snalle.
Men prisen var supersælgeren ikke helt sikker på. Han var desvære nervøs for at den kom over 500Kkr. Og så er den jo igen uinteressant økonomisk sammenlignet med de to konkurenter.
185DHK versionen skulle være født med 17".
Det bliver jo topmodellen. Så den skal bare være iorden.
HAR bestilt en tur når den kommer :=).