Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Morten H. Kjær

Morten H. Kjær
bruger siden
06-01-2004

26-06-2007 kl. 14:10

Hej!

Du burde skamme dig *GG*. Uanset hvad er det som udgangspunkt ikke lovligt!. Har hørt meget godt om: www.landberg.dk der sælger TÜV godkendte bokse som bilen kan synes med. Men det er ikke nok. Pas på!. Du kan komme i klemme med dit forsikringsselskab, hvis du bliver indblandet i en ulykke!. Alt form for evt. kulance fra BWM forfalder hvis du har fået pillet ved motoren. Og med 150 hk burde du kunne klare dig!.

Mvh Morten

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Damgaard Jensen

Søren Damgaard Jensen
bruger siden
24-11-2003

10-07-2007 kl. 20:01

Hej,

I stedet for at komme en box på bilen, som skal fjernes hver gang bilen skal synes (eller hurtigt, hvis du bliver indblandet i et uheld) - hvad så med at få den chip der sidder i dyret optimeret? Det kan gøres, så man ikke man se, hvad der er ændret, den performer bare bedre.

se evt. på http://www.scantune.dk/

Profil slettet

Profil slettet

16-08-2007 kl. 12:29

Hahaha, "nøjes med" og "har brug for".
Egentlig kunne du jo også nøjes med en lille familiebus-tøf-tøf. Så hvorfor har du så købt en bimmer med 150DHK? Fordi du ER kommet videre end "nøjes med" og "har brug for".

Du aner ikke hvad du siger nej til. De HK og den glæde bliver nogle af de bedste penge du nogensinde giver ud på din bil. Spørg en vilkårlig, der har fået chippet sin bil. Mig inklussiv :=)
Sanco i Ålborg tager ca. 4Kkr for at hive din chip ud og "pille" ved den. Og du kan selv være med til at bestemme mønstret for effektforøgelsen.
Pludselig bliver din familie/firma øse af en BMW320D til en gedin gaderacer.
Tro mig. Du bliver mere lykkelig.

Selv de billige effektboxe giver noget. Købte min første hos ChipDirect for 895,- incl forsendelse. Nem at montere og kan pilles ud ved syn. Ret smart. Ca. 15-20% forøgelse. Den var jeg egentlig godt tilfreds med.

Men skal det laves ordentligt er det tuning ved at få pille chippen ud eller få den tunet gennem ODB-stikket.

Held og lykke med din "fremtidige" 180DHK+ ;=)