Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

15-10-2006 kl. 15:21

Pava bliver efter et stykke tid en hård overflade, og der samler sig vand under det beskyttende lag, så bilen ruster.

Jeg har selv lige fået behandlet min bil med Suvo, og det skulle være ok.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

16-10-2006 kl. 12:38

Jannick Definer efter et stykke tid? Det anbefales jo at man (alt efter hvor tidligt man er startet osv) får det gjort hver 1-2 år og der renser de jo bilen først med vand så det, såkaldte hårde beskyttende lag bliver fjernet (resterne) så det er klart til at nyt lag.

En ting er sikkert, det virker også lidt som en jungle for os almindelige forbruger hvad der er bedst og holder. Så hvis nogen har de vise sten :)

Profil slettet

Profil slettet

16-10-2006 kl. 18:05

Jeg ved det faktisk ikke. Jeg har bare set flere Fiat biler der er rustet op indenunder, og det har alle gange været Pava. Har også hørt det fra en kollega.

Men det er jo bare at prøve sig frem..

Profil slettet

Profil slettet

18-10-2006 kl. 08:24

Uden på nogen måde at være sagkynding eller andet, vil jeg vove den påstand at produktet mere eller mindre er underordnet.
Det der er vigtigt er, at det bliver gjort fra starten også når bilen er ny og derefter ca. hvert 2 år. At den der gør det er omhyggelig og grundig og har et sprøjteskema for lige netop din bil, samt kvalitets tjek af andre (FDM) dit værksted hvis man stoler på dem eller lignende :)