Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
24-07-2005 kl. 20:33
Hej Anita,
For 3 år siden skulle min kone og jeg købe ny bil, som nybegyndere. Pga. udsigten for at skulle betale over 20000 for en ny lille bil, valgte vi Skoda Fabia Combi, idet Skoda har lavet en samtale med TopDanmark.
Så køber du en Skoda kan du som nybegynder slippe afsted med en god forsikring for ansavar+kasko for under 10000 kr om året.
Held og lykke,
Mvh Ole Jeppesen
Smørum
PS: Og Skoda Fabia har endda vist sig at være en rigtig god bil.
For 3 år siden skulle min kone og jeg købe ny bil, som nybegyndere. Pga. udsigten for at skulle betale over 20000 for en ny lille bil, valgte vi Skoda Fabia Combi, idet Skoda har lavet en samtale med TopDanmark.
Så køber du en Skoda kan du som nybegynder slippe afsted med en god forsikring for ansavar+kasko for under 10000 kr om året.
Held og lykke,
Mvh Ole Jeppesen
Smørum
PS: Og Skoda Fabia har endda vist sig at være en rigtig god bil.
Karsten Møller
bruger siden
06-01-2004
09-11-2005 kl. 13:59
Hej, det er en jungle uden regler og konkrete retningslinjer. Jeg har selv ringet til samme forsikringselskab af to gange og forespurgt om forsikring et "specialmærke"/stor motor, og den ene sagde blankt nej fra start, men den anden konsulent sagde at jeg sagtens kunne få den forsikret. Så det afhænger altså også om hvem man snakker med i samme virksomhed - prøv at ringe igen som om det var første henvendelse. Der er sikkert en hos selskabet, der mangler et salgsmål...