Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
27-03-2012 kl. 09:26
16 tommer skulle ikke være noget problem på en UP!, det har jeg efterhånden set et par stykker med. Dog vil det gå en del udover økonomien.
Mht de "billige" fælge, så tror jeg ikke holdbarhedstid på de billige fælge fra fx THansen er specielt lang, og de bekendte jeg har der har købt fælge der, er da også blevet grimme efter kort tid, skaller af osv. Derimod tror jeg ikke der er så mange problemer med de billige fælge du køber hos forhandlerne, da jeg simpelthen ikke tror de ville blive ved med at sælge nogle fælge, som kunderne blev ved med at klage over. OZ er helt klart nogle af mine favorit-fælge, og holdbarheden har på de 4 sæt jeg gennem tiden har haft, været rigtig god. En nanokur hjælper dog på det, og det vil jeg klart anbefale at give dine fælge?
Mht de "billige" fælge, så tror jeg ikke holdbarhedstid på de billige fælge fra fx THansen er specielt lang, og de bekendte jeg har der har købt fælge der, er da også blevet grimme efter kort tid, skaller af osv. Derimod tror jeg ikke der er så mange problemer med de billige fælge du køber hos forhandlerne, da jeg simpelthen ikke tror de ville blive ved med at sælge nogle fælge, som kunderne blev ved med at klage over. OZ er helt klart nogle af mine favorit-fælge, og holdbarheden har på de 4 sæt jeg gennem tiden har haft, været rigtig god. En nanokur hjælper dog på det, og det vil jeg klart anbefale at give dine fælge?
Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011
27-03-2012 kl. 09:53
Jeg fatter ikke de "tosser" der betaler for alu. Bilen kører dårligere og de er sværere at holde. Hvad er ideen bag alu - bortset fra at producenterne tjener flere penge?
Profil slettet
27-03-2012 kl. 10:01
Niels Kristian Larsen skrev:
Jeg fatter ikke de "tosser" der betaler for alu. Bilen kører dårligere og de er sværere at holde. Hvad er ideen bag alu - bortset fra at producenterne tjener flere penge?
Nu er det ikke alle der ser bilen som et transportmiddel fra A til B, men som noget de holder af, er stolte af, og gerne vil passe og pleje. Jeg elsker selv hvordan et par nye fælge kan ændre en bils udseende fuldstændigt. Og de behøver ikke nødvendigvis at gøre bilen dårligere, hvis man ikke smider for store sutter på, og så skal de bare have en tur med vaskehandsken, så er de god som nye.
Se det som et par sko på en smuk kvinde, hvad er smukkest? De flotte røde hæle, eller et par udtrådte kondisko? Whatever floats your boat ;-)
Profil slettet
27-03-2012 kl. 10:29
Nu har jeg ikke noget kendskab til mærket Dezent, men hvis det er en ret udbredt fælg, så kan det også være at kvaliteten er ok. Jeg ved hvertfald at 2 lokale mærkeforhandlere kørte med et udvalg af billige fælge, som de simpelthen stoppede med igen, da folk kom rendende efter et halv år med irrede fælge. Men lur mig ikke om Dezent sikkert er et undersøger af et større fælgmærke.