Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Claus Bjerre
bruger siden
15-12-2009
26-02-2010 kl. 10:48
Altså, det er jo en skam at lave sådan nogen men når du nu har lavet dem og vil slippe for en omlakering, ja så kan du jo plette det med en lakstift, men det er svært at gøre usynligt... Det med en folie synes jeg ikke må være optimalt... Man kan godt anskaffe sig en sort slidstærk folie som bl.a. bruges på indstigningstrin og lign... Vil skyde på forskellige autoudstyrsbutikker har det, men jeg tror bare det samler mere skidt og møj til sig...
Jeg synes du skal få den lakeret og så lade være med at lave flere af dem, det må være muligt...
Jeg synes du skal få den lakeret og så lade være med at lave flere af dem, det må være muligt...
Mads-Peter Galtt
bruger siden
31-07-2007
27-02-2010 kl. 08:15
Det samme skete for mig, jeg har den tidligere model (2001-2009), så jeg gik ned til Ford og købte en skinne, der fint dækker og ridserne og i fremtiden forhindrer flere af slagsen!
Profil slettet
06-03-2010 kl. 20:16
Synes alt andet end at male den ville være synd på sådan en ny bil... Alternativt kan du jo spørge andre firma'er end lige ford mht maling.. Husk alle skal tjene og hvis du kan springe mellemleddet ford over, så er det nok lidt billigere... Pierre.dk eller lokale automalere, kan klare den opgave...