Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Klaus Kristensen
bruger siden
01-04-2008
09-12-2008 kl. 19:32
TMC modul, er det der gør at den kan oplyse om vejarbejde og trafikpropper osv. Så det skal den have for at opfylde dine krav. Jeg har selv gode erfaringer med Garmin, dem jeg har haft har været stabile, og de er meget enkle og lette og bruge.
Elgiganten eller THansen plejer at have de bedste priser
Elgiganten eller THansen plejer at have de bedste priser
Profil slettet
26-12-2008 kl. 10:57
GPS`erne er absolut kommet for at blive.!!!
Især i storbyer er de geniale, eller hvis man bare vil glemme alt om kort og ruteplanlægning på udenlandsturen.
Vi har kun set starten nu. De efterhånden billige med preinstallerede kort på disk eller med kortet på indstikskort.
Efterhånden kommer der systemer hvor man via PC eller telefon downloader de kort man skal bruge til et bestemt formål. Lidt dyrere men til gengæld med sikkerhed for at ALLE detajler, POI, hastighedsangivelser, vejarbejder, glatførevarsler mv.etc.mv. er indeholdt i det downloadede materiale.
Internettet - døgnflue ?? -bob bob bob bob:-)
Nå - jeg vælger at tro dit indlæg var af den ironiske slags.
Sidst rettet: 26/12-08
Især i storbyer er de geniale, eller hvis man bare vil glemme alt om kort og ruteplanlægning på udenlandsturen.
Vi har kun set starten nu. De efterhånden billige med preinstallerede kort på disk eller med kortet på indstikskort.
Efterhånden kommer der systemer hvor man via PC eller telefon downloader de kort man skal bruge til et bestemt formål. Lidt dyrere men til gengæld med sikkerhed for at ALLE detajler, POI, hastighedsangivelser, vejarbejder, glatførevarsler mv.etc.mv. er indeholdt i det downloadede materiale.
Internettet - døgnflue ?? -bob bob bob bob:-)
Nå - jeg vælger at tro dit indlæg var af den ironiske slags.
Sidst rettet: 26/12-08