Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Jan Sommerlund
bruger siden
01-04-2005
11-06-2008 kl. 10:18
Har en G4 med samme motor og har fået den OBD-tunet hos Landberg. Det kan på det kraftigste anbefales at få det gjort og specielt oppe hos Thomas. Han kan sit kram. Jeg fik 135hk og 300 nm ud af det og det er ligesom at få en helt anden bil. Den trækker supergodt og ved ganske alm. kørsel kan du godt forvente at køre 1-1,5 km længere på literen.
Det kan godt lade sig gøre at hente endnu mere moment, men så er det yderst tvivlsomt om din kobling kan holde til det. Dog ved jeg ikke om koblingen i Audien er stærkere. Min kobling er desværre lidt svag, så jeg skal nok have skruet lidt ned for den. Den er begyndt at fedte lidt ved max. moment. Det er dog ikke noget problem, da Landberg remapper den så koblingen ikke brænder af.
Det kan godt lade sig gøre at hente endnu mere moment, men så er det yderst tvivlsomt om din kobling kan holde til det. Dog ved jeg ikke om koblingen i Audien er stærkere. Min kobling er desværre lidt svag, så jeg skal nok have skruet lidt ned for den. Den er begyndt at fedte lidt ved max. moment. Det er dog ikke noget problem, da Landberg remapper den så koblingen ikke brænder af.