Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Forlygte skift Toyota Corolla XLI

Profil slettet

Profil slettet

03-10-2007 kl. 14:23

Goddag goddag.. Mit glas i venstre lygte er smadret og overalt har jeg fået at vide at man ikke bare kan skifte glasset men bliver nød til at skifte hele lygten. Altså har jeg bestilt en ny lugte. Så er det bare, hvordan man skifter sådan en. Nogen der har en ide? Ville gerne have lidt forhåndsviden før jeg går i gang med at splitte min bil ad og så finder ud af at det kan jeg sku nok ik finde ud af. Har hørt at det ik sku være helt nemt at skifte lampen så jeg vil være glad for råd og erfaringer

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

03-10-2007 kl. 17:25

Og jeg som naivt gik og troede en Toyota ikke kunne gå i stykker.
Så er det altså lyv det Jacob VBM og Kasper S går og prædiker :-)

Du skriver ikke noget om årgangen på din rolla, men selve udskiftningen burde give sig selv. Du er dog nødt til at køre på værksted alligevel for at få den justeret ind bagefter.
Så måske var det en ide at få dem til at stå for udskiftningen, specielt hvis du ikke er den store Flemming Leth.

Profil slettet

Profil slettet

03-10-2007 kl. 18:32

Naa, desværre. Ikke den store Leth her.. Med indstilling mener du højde? Kan jeg ikke bare gøre det mod en væg senere? Jeg har inde i bilen sådan en justerings tingest som samtlige værksteder har ment så ville koste nærmest dobbelt så meget for dem at sætte den lampe i end uden. Jeg havde lidt håbet på at spare alle værkstedsomkostningerne..Jeg nævnte ikke meget om bilen fordi jeg faktisk troede at det var noget helt vildt nemt og ens på de fleste biler. Synes nu ik helt udskiftningen giver sig selv, jeg kan i hvert fald ikke helt se hvor jeg skal starte og slutte.. Og jo, når man kører omkring de 200 på motorvejen og det kommer en sten så får man en stenslag på ca 3 cm diameter..Heldigvis ikke i forruden..

Benny Due

Benny Due
bruger siden
09-10-2003

04-10-2007 kl. 08:46

Mærkeligt at de kunne ske, det var i hvert fald ikke sket på en Carina 2,0 der er undervognsbehandlet !!!

Profil slettet

Profil slettet

02-11-2007 kl. 08:58

Vil du ha´ tlf hjælp så ring til mig. . .jeg har en bil magen til. . ring så hjælper jeg dig igennem.
27459100
Hilsen Glenn