Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

23-08-2014 kl. 15:30

Hehe.....knold og tot er de dem der roder med den slags. De stikker ikke en pind i en lort uden at pinden går i stykker...jeg frekventere selv et stor værsted i Århus....der er indskærpet over for dem flere gange at hjul skal spændes med mindt 10 i tryk....hver gang har de glemt et hjul.....kapsler til fægle ødelægger de også....Og ja de har vist glemt noget på din ser det ud til, ellers har de knækket din føler....det undre jo ikke nogen

Dette indlæg blev 23-08-2014 15:31 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

23-08-2014 kl. 17:27

@T Nielsen, jeg er sgu glad for at jeg ikke er på et værksted hvor du kommer, mage til arrogance skal man da lede længe efter.

Til Trådstarter; din bil virkede en uge, ikke ? KUNNE det ikke bare tænkes at din 8 år gamle bil, blot tilfældigvis gik i stykker ugen efter du var på værksted at en helt anden årsag?

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

23-08-2014 kl. 18:10

H P

bruger siden
06-01-2004

skrev:
@T Nielsen, jeg er sgu glad for at jeg ikke er på et værksted hvor du kommer, mage til arrogance skal man da lede længe efter.

Til Trådstarter; din bil virkede en uge, ikke ? KUNNE det ikke bare tænkes at din 8 år gamle bil, blot tilfældigvis gik i stykker ugen efter du var på værksted at en helt anden årsag?

Jaa det kan du sige, men de nægter altid uanset hvad de gør....de bruger vel billig arbejdskraft og værkføren lader som om hans folk kan alt....men ikke kan kunne sætte en moment nøgle på og spænde med rigtigt kg tryk, er for mig ganske uforståeligt....de påstår endda jeg ikke skal have efterspændt....man skal selv kunne stoffet ellers bliver det noget møg de laver,,,,og det gør det så alligevel....lidt som når de bilder en ind at de nye dyre vinterdæk man har købt hos dem er billige....så finder man ud af at de ikke har den foreskrevne hastighed....de siger bare....arhhh men du køre vel ikke 180 om vinteren,,,,,flot

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

23-08-2014 kl. 18:32

Hvad er grunden til at du ikke skifter værksted ?