Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

15-02-2013 kl. 22:09

Årsagen kan jo være mange ting, men fejlkonstruktioner og materialer af dårlig kvalitet vil jo nok kunne dække de fleste fejl der opstår.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

15-02-2013 kl. 22:29

Sædevarmen går fordi brugeren sætter knæet ned i sædet, så går det i stykker, da trådene ligger tæt på overfladen på Peugeot

Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

15-02-2013 kl. 22:42

Som jo så meget godt går ind under kategorien "fejlkonstruktioner" ;-)

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

16-02-2013 kl. 11:20

Jeg vil gerne starte med at "bekende kulør", jeg elsker Citroen.

Når det er sagt, så er jeg bekendt med at visse Citroen-modeller har et "tyndt" ledningsnet med, skal vi kalde det, mindre gode samlinger. det bevirker at enkelte eksemplarer at en model får underlige fejl hvorimod andre kører fejlfrit i mange år, dette har ikke noget med hvor landet har hovedsæde men udelukkende at konstruktørerne af bilen ikke har prioteret ledningsnettets holbarhed særligt højt, om så den bil blev samlet i München lige op af BMW-fabrikken, eller på en Toyota-fabrik, så ville det ikke ændre noget, det er altså også designet af de enkelte komponenter der gør en bil driftssikker eller mindre driftssikker.

Der er mange fordomme imod Franske biler, en stor del af dem er overdrevet og direkte usande, men det giver ikke mening at "friholde" dem for ansvar bare fordi de vælger at prodcere deres produkter i et andet land.

Min pointe er; VW kan godt lave et kvalitetsprodukt i Slovenien og på fabrikken ved siden af laver Citroen et "skodprodukt" ikke at jeg påstår at det sker.

Dette indlæg blev 16-02-2013 11:25 redigeret af dets forfatter.