Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

15-08-2012 kl. 13:30

Det kan nemt være noget der ikke er blevet samlet ordentligt, efter de har haft adskilt midterkonsollen for at montere dit Parrot-kit.

Så få værkstedet til at gennemgå om alle skruer og beslag er strammet nok, og tjek om der ikke er en skrue der ligger og rasler bag.

Jeg havde selv en Audi der knagede og bragede efter jeg havde fået monteret en navigation, men her viste det sig at problemet kunne afhjælpes med lidt skum og stramning af alle skruer i midterkonsollen igen.

Så nej, det kan ikke passe at bilen skal lyde sådan, og det kan nemt skyldes de temperaturændringer vi har i vores klima, at det kommer og går. Så kan din forhandler ikke løse problemet nu, vil jeg prøve en anden forhandler.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

15-08-2012 kl. 13:47

Du har fabriksgaranti, så om du tager på et Kia-værksted på Sjælland, eller bruger et i Jylland, så falder det ind under fabriksgarantien. Så det er uden bekostning.

Men det lyder i mine ører som de griber det forkert an - det lyder mere som om at der er plastik der ikke er samlet ordentligt, eller det kan være et beslag der er knækket, som så sidder og knirker.

Men umiddelbart ville jeg forsøge med noget skumtape, og det syntes jeg da at du skal foreslå dit værksted. Det løste det for mig, og det tog 20 minutter.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg