Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
17-08-2012 kl. 19:29
Uanset hvor ny en bil er, anbefaler de kloge hoveder at man kontrollere oliestand og dæktryk hver gang man tanker. Får mit vedkommen er det ca. 1 gang om mdr. mens andre tanker hver uge, der er det nok med hver 4. gang så :-)
Min bil har indbygget oliemåler og dæktrykmåler så jeg er i trygge hænder, men kigger da ned på dækkene inden jeg køre.
Olie checker jeg ca. 4 gange årligt selv.
Mvh
Mads Andersen - www.e-bil.dk
Min bil har indbygget oliemåler og dæktrykmåler så jeg er i trygge hænder, men kigger da ned på dækkene inden jeg køre.
Olie checker jeg ca. 4 gange årligt selv.
Mvh
Mads Andersen - www.e-bil.dk
Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006
18-08-2012 kl. 07:39
Nu er det jo ikke oliestand på motoren, men på styrtøjet. Tjeker du også den hver gang du tanker? Det er helt klart for dårligt at en så dyr og utilgængelig del ikke holder bilens levetid. Desværre er varebiler bare ikke bygget til lang levetid.
Profil slettet
18-08-2012 kl. 09:23
Nej det gør jeg nu ikke, jeg aner ikke hvor den sidder og jeg går udfra at hvis bilen bliver passet med service, så er det ikke et problem jeg skal tage mig af?
Profil slettet
18-08-2012 kl. 18:14
Det kunne også skyldes et dårligt produkt fra en underleverandør ? Jeg tror at Toyota bestemt ikke laver dårlige biler og de fejl som de kender til, får de rettet til løbende, det gør de andre bilmærker helt sikkert også.
Hvis bilen er passet med service hos Toyota, så er de også villig til at hjælpe dig.
Men er der ikke fuld service på bilen eller at service er lavet på andet værksted, så er Toyota nok "ligeglade" og kun vil hjælpe dig mod betaling ?
Hvis bilen er passet med service hos Toyota, så er de også villig til at hjælpe dig.
Men er der ikke fuld service på bilen eller at service er lavet på andet værksted, så er Toyota nok "ligeglade" og kun vil hjælpe dig mod betaling ?