Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
09-05-2012 kl. 17:51
Trollen er på spil i ovenstående indlæg - se bort fra dette!
Når det så er sagt, så kunne det være et relæ eller en sikring der er gået. Det lokale værksted burde kunne fikse det hurtigt, da det nok er lidt svært at at komme med en konkret løsning uden at have tjekket bilen igennem.
Når det så er sagt, så kunne det være et relæ eller en sikring der er gået. Det lokale værksted burde kunne fikse det hurtigt, da det nok er lidt svært at at komme med en konkret løsning uden at have tjekket bilen igennem.
Dette indlæg blev 09-05-2012 17:57 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
11-05-2012 kl. 14:18
Hvad med en defekt/slidt lyskontakt? Det et hvertfald billigt at prøve med en ny fra en hugger.
Profil slettet
11-05-2012 kl. 19:04
Det burde være forholdsvis nemt at skifte, når vi taler om en ældre sag. Jeg kunne forestille mig at rattet, plastikken oven og under rattet, skal fjernes, men det gøres med skruer og en topnøgle. Så vil jeg mene du kan komme til selve "armen", som du kan afmontere. Tag evt billede af hvor skruer og diverse ting hører til.
Godt råd når du afmonterer rattet: Sørg for at hjulene peger lige frem, så det er nemt at få rattet til at være lige med hjulene.
Det burde ikke være en større operation, og du kan spare en timeløn hvis du ikke er bange for at gå i krig med det selv.
Godt råd når du afmonterer rattet: Sørg for at hjulene peger lige frem, så det er nemt at få rattet til at være lige med hjulene.
Det burde ikke være en større operation, og du kan spare en timeløn hvis du ikke er bange for at gå i krig med det selv.
Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006
13-05-2012 kl. 14:12
Det er helt sikkert ikke noget med sikringerne, mål på kørelysrelæ, lyskontakt og tændingslåsens bundstykke i nævnte rækkefølge. Hvis der er konstant gennemgang har du fundet fejlen, der er ingen grund til at udskifte dele i blinde.