Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

14-04-2012 kl. 14:12

Tak for historien, jeg tænker at Toyota har fået et godt ry i Danmark, ikke kun grundet bilens kvalitet, dit eksempel viser at en Toyota godt kan gå istykker, men også grundet en særdeles god service fra værkstedets side.
Her kunne andre værksteder/importører lære noget

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

14-04-2012 kl. 15:25

Surt med så dårlige erfaringer med ens "nye" bil, men det er dejligt at høre hvordan problemerne bliver fikset professionelt og uden beklagen. Den service kunne mange andre mærker og forhandlere lære noget af :-) Held og lykke med den fine bil, når den engang kommer på vejen igen ;-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Henrik Boldt

Henrik Boldt
bruger siden
15-01-2006

14-04-2012 kl. 15:36

Det er ærgeligt at købe en ny bil og opleve problemer - men hatten af for Toyota og deres service. De lever op til 112% i orden. Dejligt. Det er jeg enig i at andre kunne lære nogeyt af - jeg har gentagne gange oplevet - med flere forskellige mærker - at værkstedet "hopper over hvor gærdet er lavest" - hvorfor det? Oftest ender det jo med at værkstedet alligevel skal lave det om / udbedre fejlen og kunden har en dårlig oplevelse. Er det håndværkere i en nøddeskal?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg