Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
H P
bruger siden
06-01-2004
14-04-2012 kl. 14:12
Tak for historien, jeg tænker at Toyota har fået et godt ry i Danmark, ikke kun grundet bilens kvalitet, dit eksempel viser at en Toyota godt kan gå istykker, men også grundet en særdeles god service fra værkstedets side.
Her kunne andre værksteder/importører lære noget
Her kunne andre værksteder/importører lære noget
Profil slettet
14-04-2012 kl. 15:25
Surt med så dårlige erfaringer med ens "nye" bil, men det er dejligt at høre hvordan problemerne bliver fikset professionelt og uden beklagen. Den service kunne mange andre mærker og forhandlere lære noget af :-) Held og lykke med den fine bil, når den engang kommer på vejen igen ;-)
Henrik Boldt
bruger siden
15-01-2006
14-04-2012 kl. 15:36
Det er ærgeligt at købe en ny bil og opleve problemer - men hatten af for Toyota og deres service. De lever op til 112% i orden. Dejligt. Det er jeg enig i at andre kunne lære nogeyt af - jeg har gentagne gange oplevet - med flere forskellige mærker - at værkstedet "hopper over hvor gærdet er lavest" - hvorfor det? Oftest ender det jo med at værkstedet alligevel skal lave det om / udbedre fejlen og kunden har en dårlig oplevelse. Er det håndværkere i en nøddeskal?