Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

John Fauerskov

John Fauerskov
bruger siden
17-01-2006

01-11-2018 kl. 07:08

Findes der nogen derude som ved noget om dette. Har for nylig købt en suzuki grand vitara 2,0 årg 2003 motoren er HDI 16v diesel. Bilen har et webasto 4,2kw oliefyr monteret. Fyret er med den lille ovale betjening som sidder i kabinen. Jeg har haft sådan et fyr i en tidligere bil. Men er stødt på noget som ikke fungere som jeg syntes det skal. Fyret starter og køre helt fint. De 3 indstillinger for start virker også helt fint. Motor bliver varmet op som den skal. MEN der bliver ikke sendt varm luft i kabinen. Har tjekket de 3 sikringer som ikke fejler noget. Har læst mig til man skal sætte blæserhastigheden på max eller trin 2 eller 3. inden man slukker bilen. Men intet af det har nogen virkning på det. Da jeg ikke kan spørge tidligere ejer eller har nogen instruktionsbog til dette. Tænkte jeg om nogen har nogle fejlfindings ideer. Måske noget man kan gøre for at være sikker på at fyret faktisk er sat til at sende strøm til blæseren ! Skal lige nævne at når jeg skifter fra varme til ventilation på den ovale fjernbetjening, så sker der ingenting. Mener at den også skulle kunne " times" til at kunne starte. Symbolet med den lille " propel" er i displayet men starter ikke noget. Men som sagt så starter fyret fint når det er sat til at varme. Nogen der ved hvor problemet kunne være.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

René Hvelplund

René Hvelplund
bruger siden
26-07-2011

06-11-2018 kl. 20:22

John, du har oprettet dit indlæg i en gammel tråd? :-)

Dette indlæg blev 06-11-2018 20:23 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg