Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Hans Henrik M

Hans Henrik M
bruger siden
01-03-2007

26-09-2011 kl. 09:07

Jeg har en Insignia 2,0 cdti stationcar fra 2009 og er godt tilfreds med bilen. Jeg har kørt ca. 15.000 efter jeg fik den, og uden problemer. Den har nu gået ca. 75.000 km.

På plus siden er motoren rigtig stærk og sparsommelig. Jeg kører mellem 16,5 og 18,5 km/l på en tank. Bilen er selv på sine 19" dæk komfortabelt affjedret og det er en fornøjelse hver dag man nærmer sig bilen for den er en af markedets absolut flotteste.

På minus siden blev jeg noget overrasket over hvor meget man kan høre motoren, specielt når den er kold. Jeg kommer fra en avensis benziner der går for at være godt dæmpet i kabinen. Måske er det en del af forklaringen. Pladsmæssigt er en mondeo eller passat mere rummelig, men det er ikke derfor man køber en insignia. Eneste "knuder" min har haft er elvarmen i sæderne som åbenbart er et svagt punkt. Det blev skiftet på garantien. Også fik jeg skiftet kontakten til bagklappen.

Cosmo varianten giver lige lidt mere eksklusivt interiør, og du skal ikke være bange for at komforten lider under lavprofildæk.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg