Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jonas Bøge

Jonas Bøge
bruger siden
21-03-2011

14-08-2011 kl. 21:41

Hej.

Jeg er nu bestemt ikke jusist - men har da haft et halvt års undevisning for nogle år siden - og her var fokus på de to års reklamationsret.

Og her vil jeg BESTEMT mene, at AGL har pligt til at udbedre denne fejl - hvad enten de har skiftet ophæng eller ej.

AGL er eksperterne (Thomas Larsen er nok ikke enig...) så når du har bedt dem lave udstødningen for et par år siden, så skal de også lave det forsvarligt! Som forbruger er vi ekstremt godt stillet - og derfor tror jeg ikke de gør meget vrøvl af sig, hvis du bare lige nævner lidt om købelovens paragraf 75A og 76 :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jonas Bøge

Jonas Bøge
bruger siden
21-03-2011

15-08-2011 kl. 12:54

Kan du holde dig til at køre 15-20 min ad gangen - og det er inden få dage du kommer til AGL, så er jeg næsten sikker på, at det ikke bliver et problem. Noget sejlgarn el. lign kan du bruge

Jonas Bøge

Jonas Bøge
bruger siden
21-03-2011

15-08-2011 kl. 20:21

Er der ikke snart en venlig sjæl fra Rødovre, der kan hjælpe stakkels Myret :-)

Jeg kan hjælpe med at sige, at du kan bruge lige præcis den slags ståltråd du har lyst til. Og hvis du ellers er i tvivl om noget med tykkelse eller snor, så vil jeg næsten vove at påstå, at hvis du med alle dine kræfter (eller måske lidt til) ikke kan hive snoren om, så læg den dobbelt - og så er den i hvert fald stærk nok. Den vejer ikke alverden sådan en karl - altså udstødningen.

Jonas Bøge

Jonas Bøge
bruger siden
21-03-2011

16-08-2011 kl. 07:19

Jeg kan supplere og sige, at livremmen faktisk ikke behøver at være gammel og længden skal være mindst så lang, at den kan nå rundt om røret og komme op og sættes fast i f.eks. bagsmækken. OG - farven er fuldstændig ligegyldig :-)

Jonas Bøge

Jonas Bøge
bruger siden
21-03-2011

16-08-2011 kl. 13:05

Vi skal helt sikkert have en update på, hvad AGL siger. Den mangler vi bestemt. Og beretningen om udstødningen, der jo godt kan nå at falde af og sætte bilen i brand inden den kommer derhen, vil også blive spændende at få.

Det sidste var altså for sjov, Myret.

Jonas