Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
16-09-2017 kl. 11:06
Men har dog aldrig hørt om det før eller været der.
Men kan se at Nærum afdelingen var det gamle Volvo/Saab hus i gamle dage.
Man kan jo ikke være specialister på 11 bilmærker samtidig.
Dette indlæg blev 16-09-2017 11:07 redigeret af dets forfatter.
H P
bruger siden
06-01-2004
16-09-2017 kl. 12:22
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
17-09-2017 kl. 00:36
Hvad Westergaard gør er deres sag. Er man utilfreds skifter man selvfølgelig værksted. Men man må også nogle gange selv sørge for at forhøre sig hvor lang tid der går mv.
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
17-09-2017 kl. 11:03
At servicerer en kunde er en ting.
At repererer en skadet bil er en anden ting.
Autohuset Vestergaard vil selvfølgelig gerne SERVICERER biler for alle deres kunder, uanset forsikringsselskag.
Men ved en skade på en bil er det forsikringsselskabet der er kunden, og ikke bilejeren. Og her har Autohuset Vestergaard og ALKA så ikke nogen samarbejdsaftale.
Højst sansynligt fordi ALKA ikke vil betale den pris som Autohuset Vestergaard forlanger.
Til daglig bestemmer jeg selv hvem der skal servicerer min bil, det har noget med tillid at gøre.
Men ved en eventuel skade er jeg fløjtende ligeglad med hvem der laver den.
Hvis det ikke er gjort ordenligt skal det bare laves om, og det er forsikringsselskabet der skal betale regningen
Jeg har så selv valgt mit forsikringsselskab, og det har også noget med tillid at gøre.
Til orietering er det IKKE ALKA.
Hilsen Lars