Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

22-08-2013 kl. 07:53

Nykredit bank kunne måske være noget.
Jeg har ellers Nordea og er meget tilfreds, deres netbank er overskuelig og man kan nemt flytte rundt og oprette nye konti, jeg stiller aldrig op med diverse papirer, som du beskriver det, kun hvis jeg vil låne penge skal de bruge oplysninger, men det er vel meget rimeligt ?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

22-08-2013 kl. 17:33

Ingen bank er minded på små kunder, de kunder der udelukkende har feks en lønkonto (der typisk ligger lige under nul i slutningen af måneden) og en betalingskonto der laver samme nummer er meget lidt intressante for en bank ene og alene fordi den slags kunder er en underskudsforretning.

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

05-09-2014 kl. 09:48

Min kone bruger Basis bank og er mega glad for det. Ingen gæld, ingen spørgsmål.

Nordea er da absolut den bank med flest sindsyge gebyrer og på trods af de bryster sig af at behandle alle lige. Så kan jeg se at nogen kunder(kender flere) kan få væsentlig lavere renter end andre(som endda har væsenlig ringere økonomi) end dem med højere renter.
Tilmed er deres netbank den absolut ringeste, måske bortset fra Nordjyske(hvis du har udenlands overførsler og tilgange).

Men har du ikke behov for lån, eller rådgivning, så kan du jo bare tage den der byder sig til med bedst renter på dit indestående. OG med det samme meddele dem du ikke ønkser at blive kontaktet med alt muligt reklame pladder.

Jacob Bjerg Hansen

Jacob Bjerg Hansen
bruger siden
16-09-2013

06-09-2014 kl. 14:43

Du du har muligheden så er lægernes pensionsbank en meget fin bank (kræver du er læge, eller medlem af DFØF, JØP eller DIP).