Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

10-08-2013 kl. 08:12

Hej Luise.
Demobiler, er som oftest prissat til en realistisk markedspris (modsat listepriserne) hvilket betyder at du nok ikke skal regne med de helt store afslag, måske et sæt vinterhjul, et træk og/eller leveringsomkostningerne kan du forhandle dig frem til, det rigtige er at holde øje med priserne (som du gør) og så slå til når det rigtige tilbud kommer.
Besøg gerne flere forhandlere, måske har de een som ikke er sat til salg endnu, til en fin pris.
Bilpriserne flytter sig konstant, så hvad såden een kunne købes til for et stykke tid siden, er pt ikke intressant, syntes jeg

Når du skriver at du er lidt ligeglad med luksus, så prøv lige at gå ind på www.Dacia.dk Der kan du faktisk købe en ny Lodgy som teknisk bygger på samme bil som Scenic til et stykke under hvad en demobil kommer til at koste, og den fåes med 5 års garanti (imod en lille merpris)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Klaus Kristensen

Klaus Kristensen
bruger siden
01-04-2008

10-08-2013 kl. 15:03

hdi hdi

bruger siden
22-07-2003

skrev:
Hej Luise!
Glem hendes fordomsfulde og udokumenterede påstande....Hun er bare her for at irritere andre...Hun har ingen forstand på biler, for Versoen er den Toyota model med flest fejl, da modellen bliver samlet i Tyrkiet....

Klaus Kristensen

Klaus Kristensen
bruger siden
01-04-2008

10-08-2013 kl. 15:07

hdi hdi

bruger siden
22-07-2003

skrev:
Hej Luise!
Glem hendes fordomsfulde og udokumenterede påstande....Hun er bare her for at irritere andre...Hun har ingen forstand på biler, for Versoen er den Toyota model med flest fejl, da modellen bliver samlet i Tyrkiet....

Godt at Hdi har god forstand på biler.
Verso - Corolla Verso er også blandt Toyotas mest fejlfrie biler:

http://politiken.dk/tjek/biler/ECE623244/familiebil-fra-toyota-har-faerrest-fejl/

http://www.bilpriser.dk/news.do?artikelcategory=5&newsid=4820

Profil slettet

Profil slettet

10-08-2013 kl. 23:41

Luise; Smut ind på www.e-bil.dk
Mads Andersen der styrer showet derinde, har en RGS, men jeg kan ikke huske om det er en 2'er eller 3'er

Opret dig derinde, det er noget mere seriøst end dette trolleri.

Profil slettet

Profil slettet

11-08-2013 kl. 09:33

Hej Luise

Ja jeg har en RGS II, så jeg kender ikke så meget til III, men jeg har set at der er givet nogle rigtig store rabatter på RGS III demobiler,bla. en som stod til en rabat på 54.000 kr. Så det er bare at holde øje med forhandlerens hjemmesider.

Du kan tilvælge deres care+ mener jeg det hedder, der kan du tilkøbe ekstra garanti og serviceaftaler, så er du bedre sikret mod uforudsete udgifter.

@ Niels. Du har så evigt ret ;-)

Profil slettet

Profil slettet

11-08-2013 kl. 16:29

Det troede jeg også om dig, men du er stadig mere belastede end før.

Profil slettet

Profil slettet

25-02-2014 kl. 20:49

K S

bruger siden
25-02-2014

skrev:
Og den ringeste bil var igen igen en Renault men det fejer vi ind under gulvtæppet.

Min nabos svogers søsters datters tidligere mand havde en Carina E som kørte 800.000 km uden brok det var rusten der tog livet af bilen.

Mvh

K S

Nej det passer ikke helt:-)
AutoIndex 2013 – sådan vurderer danskerne deres biler:
1. BMW
2. Mercedes
3. Audi
4. Toyota
5. Volvo
6. VW
7. Honda
8. Skoda
9. Alfa
10. Nissan
11. Saab
12. Mazda
13. Suzuki
14. Hyundai
15. Opel
16. Citroën
17. Peugeot
18. Ford
19. Kia
20. Renault
21. Mitsubishi
22. Seat
23. Fiat
24. Chevrolet

Johannes Engers Gregersen

bruger siden
06-04-2005

25-02-2014 kl. 21:51

@ K B:

FDMs autoindex er omtrent den mest meningsløse undersøgelse af bilers kvalitet. Blandt andet indgår ejernes selvopfattede prestige ved deres bil.

Men en Audi bliver altså ikke hverken bedre eller værre af, at deres ejere synes de er så prestigefyldte, at de gerne betaler overpris for bilen.

Profil slettet

Profil slettet

25-02-2014 kl. 23:11

Johannes Gregersen

bruger siden
06-04-2005

skrev:
@ K B:

FDMs autoindex er omtrent den mest meningsløse undersøgelse af bilers kvalitet. Blandt andet indgår ejernes selvopfattede prestige ved deres bil.

Men en Audi bliver altså ikke hverken bedre eller værre af, at deres ejere synes de er så prestigefyldte, at de gerne betaler overpris for bilen.

Vil gætte på du ikke selv ejer en bil i top 10. For gu'fanden er de nederste mærker nogle skod mærke. Ved godt man herinde ikke kan lide vag produkter, men det er altså dem som sælger flest biler i Danmark. Hvilken test/ undersøgelse mener du så at man kan bruge for at få en rigtige billede?

Profil slettet

Profil slettet

26-02-2014 kl. 05:41

Ingen, da du heller ikke kan bruge den tyske til noget, måske FDM`s test de laver inden køb kunne give et fornuftigt billede? Men igen, hvem laver deres bil 100 % i top orden inden de sælger den til en forhandler?.....0 % så den kan man heller ikke bruge til noget.

bruger siden
06-04-2005

26-02-2014 kl. 08:53

@ KB:

Det siger da intet om en bils tekniske kvalitet, at ejerne synes der er prestige i at køre Audi. Vurderingen af forhandlernetværket er i øvrigt heller ikke særligt relevant i mine øjne, hvis man vil vurdere den tekniske kvalitet og soliditet af en bil.

PS: Jeg kører selv Skoda, der ligger nr 8, og jeg tror sgu ikke det er fordi naboerne kaster lange øjne efter logoet på min skude, men fordi det er en solid bil til prisen.

Seat ligger i bunden - er det fordi en Ibiza er en dårligere bil end en Fabia eller en Polo?