Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

08-12-2012 kl. 20:56

Har været inde på e-bil her idag, virker som en ok side. Men kan se at CS som også skrive på denne side, er lidt af en forum konge inde på denne side!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

08-12-2012 kl. 21:46

Hehe

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

08-12-2012 kl. 21:46

Mage til sludder skal man lede længe efter, hvis man ikke kan lide lugten i bageriet, ja så kan man blive væk.
Det samme gælder dig Lars, vi andre skal nok selv danne os vores egen mening.

Mangfoldigheden længe leve :-)

Profil slettet

Profil slettet

08-12-2012 kl. 21:51

Kender ikke begrabet forumkonge, men ja CS er også på e-bil.dk

Jeg sætter stor pris på alle mine brugere, de er flinke og hjælper andre og det er et rart sted at være, ikke som andre forums på nettet.

Nu hænger jeg mig slet ikke i hvad folk skriver om herinde, for du ved ikke hvem der står bag en fak profil, som man åbenbart kan oprette hr.Lars.

Igen er der forskel på at hænge ud her hver aften og være tilstede på sin side og passe den, det kunne bilbasen sgu lære lidt af.

Brian Kielberg

Brian Kielberg
bruger siden
25-07-2004

08-12-2012 kl. 23:20

Lars Sørensen skrev:
Mads har ingen kunder derfor hænger han her hver aften og tigger om besøg, det er patetisk.

Nej det virkeligt patetiske består i at visse personer ser det som deres pligt og eneste formål med livet, at lave diverse falske profiler og svine andre til.

Men ok hver sine lyster - men sørgeligt er det dog og jeg kan egentlig kun have medlidenhed med dig hr Lars.

god aften til alle

Profil slettet

Profil slettet

09-12-2012 kl. 00:54

K B skrev:
Har været inde på e-bil her idag, virker som en ok side. Men kan se at CS som også skrive på denne side, er lidt af en forum konge inde på denne side!

Jep, jeg er glad for siden, og gør da også mit til at lidt flere får kendskabet til den :-)

Dog bliver BilBasen tjekket og skrevet på i langt mindre grad end før, da jeg syntes alle fake-profilerne simpelthen har taget overhånd. Så går det sjove sgu lidt af det.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

09-12-2012 kl. 12:17

Jeg havde allerede i fredags set Lars Sørensens indlæg, men valgte bevist at ignorerer det, da han åbenlyst udtaler sig om noget han ikke aner noget om.

Men nu hvor andre har meldt sig i debatten kan jeg kun støtte op om www.e-bil.dk
Det er et forum med en god tone, og alle er hjælpsomme overfor hinanden.
Men det bedste ved det forum er at man ikke nødvendigvis er en idiot, bare fordi man er uenig.

Jeg har fået meget hjælp i starten af både Mads og CS. og jeg nyder at skrive der.

Hilsen Lars