Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Rasmus Hein Hansen

Rasmus Hein Hansen
bruger siden
23-02-2012

30-04-2012 kl. 22:47

OK

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

01-05-2012 kl. 06:40

Nu er det vel næppe et tilfælde at Chevrolet ejere, ifølge autoindex 2012, er dem som absolut mest kede af deres biler. Aveoen har desuden kun katastofale 1½ stjerne i NCAP, hvorfor det nok er sikrest at den holder på værksted :-).

Profil slettet

Profil slettet

01-05-2012 kl. 07:25

Nu nævner du en ringe brændstofsøkonomi, men den fejl ligger med garanti ikke hos bilen, men hos føreren af bilen. Hvordan er dit kørselsmønster? Du kan aldrig regne med at komme i nærheden af det opgivne, hvis du kører mere end 110 på motorveje, kun kører bykørsel, accelerer hårdt, ikke motorbremser osv-

Thomas L

Thomas L
bruger siden
14-03-2011

01-05-2012 kl. 10:53

Ib S skrev:
Hvad har ridser i lakken med at en Aveo er en dårlig bil at købe. Og kører du 16 km/l i en bil som er opgivet til 18,2, så er det vel ok og fuldstændig som andre mærker. Så enten er du en krakiler eller også er værkstedet dårlig til at løse de andre småproblemer. Men tænk sig hvis alle skrev herinde, hvis de har en dårlig gummiliste eller lign småproblemer. Det er dog kun en bil du har købt og biler er ikke fejlfrie.

Ib, nu må du da lige styre dig - du har måske netop lavet den dummeste kommentar nogensinde. Hvis bilen har været på værksted 11 gange på 16.000 km er det da fuldstændigt uacceptabelt. Vil du købe en ridset bil?

Er ked af at høre du har haft problemer. Har aldrig været fan af de mindre billige biler. Jeg har svært ved at se meningen i at købe en Picanto til 120, når man kan få en stort set "ubrugt" Honda Accord til 150.

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

02-05-2012 kl. 08:06

Hvad med at lave dette indlæg til: www.mandagsbil.dk
Der er jo ikke meget "debatmateriale" i dit indlæg, og fordi at DU har været uheldig, så behøver det jo ikke at betyde at alle Aveo er noget lort, vel ?.
Alle producenter laver ind imellem en mandagsudgave.

Niels Kristian Larsen

Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011

02-05-2012 kl. 09:44

Det tyder da på, at det er forhandler/værksted der ikke dur - forudsat at dine besværligheder er korrekt refereret.
Hvorfor prøver du ikke et andet autoriseret Chevrolet-værksted.
Da jeg købte min Peugeot 307, var der også fejl på den og værkstedet forsøgte at lyve om deres arbejde. Jeg skiftede straks til et andet Peugeot-værksted og har siden aldrg haft problemer.