Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011
17-04-2012 kl. 23:32
Derimod har man altid 2 års reklamationsret - og det er jo noget ganske andet
Thomas L
bruger siden
14-03-2011
18-04-2012 kl. 08:07
Det lyder simpelthen for groft. Du må virkelig skrue bissen på her, for ansvaret ligger 100% ved forhandleren. Han er bundet af, at bilen fungerer i de næste to år, jf. købeloven. Der er simpelthen ikke til at diskutere.
Jeg har ikke selv stået i samme situation, Men hvad jeg vil gøre er at jeg vil hidse mig helt sindssygt op ;-) Ring til FDM og forklar dem historien og hør hvad de anbefaler, fortæl at de sikkert har ødelagt turboen ved at ligge og hamre rundt med reservedele.
Ring så til Andreas og sig at du har talt med FDM og at alle fejl skal udbedres med det samme. Nægter han siger du at du udemærket kender købeloven og at du har ret til at få fejlene udbedret. Nægter han stadig så siger du at der må advokat på (købet må sandsynligvis gå tilbage og han ender med sagsomkostningerne - har studeret erhvervsret på Uni), og at du samtidig vil sørge for at udbrede budskabet på diverse hjemmesider (facebook, bilbasen) samt lokalnyhederne, at man ikke skal købe bil hos ham.
Jeg så en historie om en skidt Subaru-forhandler for ikke længe siden på Tv2 østjylland.
Vh Thomas
Thomas L
bruger siden
14-03-2011
18-04-2012 kl. 08:13
Så bare skru bissen på! :-)