Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
30-01-2012 kl. 19:34
Jeg tror J L har ret, men indtil Support tager mod til sig, tror jeg ikke vi vil se en ende på denne komedie.
Profil slettet
30-01-2012 kl. 20:22
http://images.t-nation.com/forum_images/8/b/8b04f_ORIG-internet_tough_guys.jpg
Profil slettet
30-01-2012 kl. 22:04
J L skrev:
Er det ikke ved at være på tide, at vi allesammen ignorerer den lille stjerne psykopat der saboterer dette udmærkede forum? Vi ved jo allesammen godt, når det er den rigtige K S der skriver i en tråd.
At psykopaten ikke har andet at lave end at korpulere med sin kusine og skrive i andres navne her på forum, må jo så stå for hans egen regning, og at Bilbasen ikke gør noget er jo ærgerligt men så kan vi andre da for fanden tie ham ihjel. Så må vi håbe at hans medicin snart virker,så han kan opføre sig lidt mere civiliseret. Jeg ville personligt gerne opdrage ham med en jernstang og et lille stykke ståltråd, men nu er det jo et anonymt forum. Er det ikke det vi gør?
Og dig der hygger dig....du behøves ikke spilde tid på at svare, for fra dette øjeblik er du ikke eksisterende i min verden.
psykopat er en diagnose og man skal nok passe på med at skrive at folk er psykopat, da du kan blive rigtig fattig af det.
Kald dem hellere idiot og røvhul, men pas på med at kalde folk psykopat
Bare et lille råd.
Profil slettet
31-01-2012 kl. 05:50
Profil slettet
31-01-2012 kl. 15:26
Der gemmer sig ikke andre end mig bag min profil her på bilbasen og jeg ville fører sagen helt til retten hvis jeg blev kaldt Psykopat i et offentligt forum.
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
31-01-2012 kl. 15:43
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
31-01-2012 kl. 16:00
mads Andersen skrev:
Så nemt er det dewværre ikke, hvis bilbasen får en henvendelse fra eks. en advoakt, skal de oplyse ip-adressen på den bruger som har kranket den anden bruger.
Ja rigtigt nok, men vi ved jo aldrig hvem og hvad der gemmer sig bag. Så man skal sikkert tænke sig grundigt om. Jeg vil opfordre den rigtige K S til at skrive på forum som han altid har gjort, uden skelen til hvad en eller anden gør. Er jo op til folk at læse ind til hvad der lyder rigtigt
T i
bruger siden
17-06-2006
31-01-2012 kl. 17:15
mads Andersen skrev:
For min skyld kan du kalde folk hvad du vil, jeg gør dig bare opmærksom på at det kan have nogle konsekvenser. Mange tror at de kan skrive hvad som helst på nettet, men det kan man ikke.
Der gemmer sig ikke andre end mig bag min profil her på bilbasen og jeg ville fører sagen helt til retten hvis jeg blev kaldt Psykopat i et offentligt forum.
Seriøst? Fordi en tilfældig "online hero" (som næppe ville blive taget alvorligt), kaldte dig psykopat, men idiot/røvhul ville du ikke hidse dig op over?
Personligt ville ikke gide anmelde/gå i retten for det medmindre vedkommende havde udsat mig for vedvarende chikane eller lignende, det er livet simpelthen for kort til.
Skældsordene der bliver brugt siger oftest mere om afsenderens afmagt/manglende sproglige evner end om modtageren....
Profil slettet
31-01-2012 kl. 17:58
Jeg kan sagsøge for eks. 100.000 kr hvor dommeren måske kun anekender 50.000 kr ? minus lidt til advokaten ( dømte betaler jo sagsomkostninger ) så har det måske kostet 40.000 kr at kalde en person Psykopat.
Profil slettet