Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

23-01-2012 kl. 09:18

Har du fulgt alle service på aut. værksted ?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

24-01-2012 kl. 19:53

Hvilken del af "3 års garanti" er det du ikke forstår ?

Kom nu ind i kampen, selv.

Profil slettet

Profil slettet

24-01-2012 kl. 19:59

Garantien er 3/100.000 km alt efter hvad der kommer først. Det vidste du da du købte bilen, og så er det vel fair nok, at de ikke dækker, når bilen er 3 1/2 år.

For hvad hvis bilen var 3 år og 7 måneder, 3 år og 9 måneder, 4 år o.s.v......? Det koster penge at have en bil, og hvis du i øvrigt er glad for den, så er det jo ikke så ringe endda - til trods for digitalur, generator og termostat.

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

27-01-2012 kl. 13:01

Torben Sloth skrev:

Kom nu ind i kampen CHEVROLET ....

Jeg vil faktisk mene, at Chevrolet er kommet ind i kampen.
Se bare deres seneste modeller, som jo er langt langt bedre end for bare få år siden.

Og at den gamle Aveo var en lortebil, kan vel ikke komme bag på mange.
Det behøver man bare læse en enkelt anmeldelse (uanset hvilken) for at finde ud af.
Og man må da forvente, at en potentiel bilkøber i det mindste sætter sig lidt ind i sagerne, før købsaftalen underskrives.

Fair nok, hvis man valgte den - velvidende at den var elendig - for at få en helt ny bil til en meget lav pris. Men man må jo forvente, at der er en vis sammenhæng mellem pris og kvalitet.
Og set i det lys, synes jeg nu ikke, at det lyder så slemt med de dele, som nu skal skiftes. Jeg kan da oplyse dig om, at der blev skiftet mange flere ting på min tidligere Mazda i de første tre år, selvom det var en noget dyrere bil end Aveo'en.

Profil slettet

Profil slettet

25-08-2012 kl. 16:25

hej.

jeg syntes det er surt for jer at i har ladet jer lokke arf reklamer for dette bilmærke.jeg vil anbefale jer at finde en brugt bil fra et mere europæisk bilmærke,gerne den land som syd for danmark eller en japser kan også anbefales.

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

25-08-2012 kl. 16:34

Nå, så er Volvo også en lortebil lige pludselig :-)

Profil slettet

Profil slettet

25-08-2012 kl. 16:53

kenn christoffersen skrev:
hej.

jeg syntes det er surt for jer at i har ladet jer lokke arf reklamer for dette bilmærke.jeg vil anbefale jer at finde en brugt bil fra et mere europæisk bilmærke,gerne den land som syd for danmark eller en japser kan også anbefales.

Nu ved du godt hvilket andet bilmærke der er søsterfirma til Chevrolet? Opel, og de nyeste biler fra begge koncerner deler platform og de fleste interiørdele. Fx er den nye Aveo identisk med den nye Corsa nedenunder, og endda samme Ecoflex motor der går igen.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

25-08-2012 kl. 17:11

Volvo er kinesisk nu med en Ford motor, så stop nu med al det der mærke haderi.

Du kan ikke idag sige at et bestemt mærke er dårligt, da stort set alle bilmærker er blandet sammen med enten samme platform, motor osv.

Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

25-08-2012 kl. 18:45

Altså, den eneste Europæiske bil der, mig bekendt, produceres nord for Danmark er Volvo, det var fra min side et forsøg på en joke.
Det var mit forsøg på lidt humor herinde.
Men joken er vist død

Profil slettet

Profil slettet

25-08-2012 kl. 19:09

Jeg må være blondie så :-) jeg forstod den ikke...hehe