Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
hvad en den bedste familiecampingvogn (små børn) under 1500 kg?
Profil slettet
27-04-2007 kl. 21:23
Vi skal campere til sommer - vi starter nok med at leje for at se om det er noget for os - vi regner med at skulle 2-3 uger til Frankrig eller Italien.
Hvad er den bedste campingvogn med 2 blebørn og hvad er det vigtigste at være opmærksom på.
Hvad er den optimale indretning af vognen?
Den må højst ved 1499 kg, iden jeg ved 1500 kg skal have trailerkortl, hvad jeg ikke har.
Vi skal køre med vores sonata 2,4 aut.
Profil slettet
29-06-2007 kl. 06:37
hej vedr:. totalvægt på din campingvogn så kan du inde på sikkertrafik.dk tjekke den bils + campingvogns vægt så du er sikker på hvad du må køre med på sommer ferie
Profil slettet
17-11-2007 kl. 08:52
En køje model har den ulempe, at den altid er en køjemodel. Nem at ligge børnene i seng, men altid en sektion der fylder op , og kan ikke bruges til ret meget andet..Hvorimod de andre kan redes op og ned efter behov, og et rart sted til nattøj skift i en rar højde. og ikke mindst en extra sofasektion til dagligbrug, og den gør campinglivet meget nemmere.
vh Lene og Eric.Campister gennem 20år med to børn, som har haft en køjemodel..
vh Lene og Eric.Campister gennem 20år med to børn, som har haft en køjemodel..
Profil slettet
23-01-2008 kl. 18:28
prøv at kigge på en knaus vi har en knaus 530 sport med køjer det er en kanon vogn der er 7 sovepladeser så når vi kører på lang tur er der plades til at vi kan sove uden at rede op og stadig have side pladserden
jeg ville prøve og kigge på kroatien vi har været i italien men det var ikke lige os man ligger meget tæt på campigpladserne og der kommer nogle der vil sælge noget hele tiden på stranden og det et dyrt at ligge i italien det er halv pris i kroatien
men det er jo en smag og beha
god tur
jeg ville prøve og kigge på kroatien vi har været i italien men det var ikke lige os man ligger meget tæt på campigpladserne og der kommer nogle der vil sælge noget hele tiden på stranden og det et dyrt at ligge i italien det er halv pris i kroatien
god tur
Profil slettet
23-01-2008 kl. 18:28
prøv at kigge på en knaus vi har en knaus 530 sport med køjer det er en kanon vogn der er 7 sovepladeser så når vi kører på lang tur er der plades til at vi kan sove uden at rede op og stadig have side pladserden
god tur
god tur