Bilbasen Forum
lever din bmw op til dine forventninger
Profil slettet
14-07-2012 kl. 17:16
Profil slettet
14-07-2012 kl. 18:37
kenn christoffersen skrev:
hej.
Til dig som bmw ejer, syntes du at selve mærket lever op til den kvalitet bme logoet er kendt for jeg har bemærket at der stadig er mange gamle bmw er i gadebilledet hvilket må være reklame for kvaliteten.føler du dig godt behandlet hos forhandleren og hvad med evt reklamationer,
mvh kenn,c
Jeg tror ikke mange gamle bimmere i gadebilledet skyldes kvalitet - men mærkeværdi. Mange unge "Brian'er" sætter stor pris på at købe en gammel, rusten bimmer til overpris, ødelægge den med anlæg og skørter, og køre rundt i den. Så jeg tror mere det handler om mærkeværdi og image, end om kvalitet.
Mvh C S
www.e-bil.dk
Dette indlæg blev 14-07-2012 18:37 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
15-07-2012 kl. 18:31
Jørgen Nielsen skrev:
har en toyota carina 2.0 gli med 145 hk, den kører stadig fantastisk har også haft en 2.0 bimmer fra 95 ,men carinaen kører faktisk bedst. hvor utrolig det end lyder, carinaen er stærkt undervurdet i 2.o udgaven. Også er de bilgere..
Det regnede vi også med.
H P
bruger siden
06-01-2004
15-07-2012 kl. 20:38
Jeg er enig med HDi, du skal blive, sammen med alle os andre, der er hårdt brug for mangfoldighed herinde.
God søndag til jer alle.
Profil slettet
15-07-2012 kl. 22:41
hvis i skal diskutere jeres indbyrdes uenighed må i gerne gøre det i et af de andre forummer.
jeg skriver her for at få oplysninger om denne bil og ikke jeres meninger/diskusitioner.
mvh kenn,c
Profil slettet
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
25-07-2012 kl. 09:39
Der er ingen tvivl om at BMW er en lækker bil, og måske også bedre end de fleste, men den koster også dobbelt så meget som de fleste.
Jeg selv kører i en 17 år gammel A6 med 365.000km på tælleren, og kunne ikke drømme om at udskifte den (endnu) da den kører upåklageligt og starter hver dag.
Selvom man er BMW-ejer kan I vel godt lade andre være glade for deres bil, uden de behøver have et kedeligt liv.
Hurra for forskellighed ellers ville vi alle have et kedeligt liv.
Hilsen Lars
Profil slettet
25-07-2012 kl. 15:15
Profil slettet
25-07-2012 kl. 17:32
Men hvis folk oplever at der eks. her på siden ikke er fokus på brugerne, så kan man da lige så godt være på en side hvor der er 100 % fokus på rugerne, som er med til at opretholde siden.
Om det så er på www.e-bil.dk eller en anden er underordnet.
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
26-07-2012 kl. 11:04
René Jørgensen skrev:
Lars, trådstarter spørger specifikt om BMW: "lever din bmw op til dine forventninger".
Selvom det er et forum, hvor alle har en mening, så det er vel mere eller mindre irrelevant, at diskutere hvor glad man er for sin Toyota, Audi m.m. Denne information er mest relevant i en tråd vedørende bilvalg :-)
Jeg enig, det er vigtigste er at man er glad for sin bil, og hurra for forskellene
Det var aldeles ikke for at blande hverken Audi eller Toyota eller noget andet bilmærke ind i denne tråd, men blot for at fortælle BMW-ejere at andre også kan være glade for deres bil.
Jeg mener stadig at denne tråd er drejet væk fra emnet, og nu handler om brugernavn i stedet for BMW.
Enten er det fordi der ikke er ret mange tilfredse BMW-ejere, eller er det fordi de fleste BMW-ejere ikke gider beskæftige sig med en ødelagt tråd.
Jeg selv tror på det sidste, da jeg ikke kender nogle utilfredse ejere af BMW.
Om BMW holder længere end flere andre bilmærker ved jeg ikke, men fornemmelsen af kvalitet og ejerglæde hænger også sammen med den følelse man har af at køre i bilen, rører ved rattet og indånde luften i kabinen.
Om bilen holder 15 eller 20 år tror jeg er underordnet for kvalitetsfornemmelsen.
Hilsen Lars
Profil slettet
26-07-2012 kl. 11:36
Profil slettet
Profil slettet
Profil slettet
27-07-2012 kl. 00:05
få et liv ,dig som blander tingene sammen.