Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Peter Nyholm
bruger siden
10-02-2006
09-07-2007 kl. 17:40
Det lyder dyrt for mig. Den blev solgt som knaldtilbud for ikke ret længe siden - ikke meget mere end 200.000 kr. Så vidt jeg husker.
Pga. de nye afgifter og at amerikanske biler normalt falder meget i værdi, ville jeg presse prisen noget længere ned.
Mht. kilometertallet ville jeg ikke være så bekymret, når det gælder teknikken, snarere tænke på gensalget - om tre år og yderligere f. eks. 60.000 kilometer er den ikke meget værd...
Profil slettet
12-07-2007 kl. 09:23
Den ruinere dig ikke mekanikken fungere, fint skruet sammen, chrysler laver/lavet fede biler 300c, crossfire, prowler, pt-cruiser, sebring, viper osv osv en kæmpe tradition for biler der skiller sig ud til folk der tør.
Når jeg ligger på mit dødsleje vil jeg smile når jeg tænker på ptern skodaen er derimod glemt for lang tid siden. Det er livskvalitet for mig, og så er jeg total ligeglad med servicepriser og reservedelsindex, tab, osv, skal det være lidt fornuftigt kan min koreaner matche en hvilken som helst japansk eller europæisk bil den gør det bare billigere men det var bare ikke spørgsmålet her. køb en pter du fortryder det ikke, men hellere en med en større motor og så i en bedre udstyrs variant det lyder lidt bedre med touring eller limmitet.
Pt ejere hilser på hinanden Det eneste sted skoda ejere hilser på hinanden er til tante Olga og Leifs guldbryllup. GAAAAAAB
Peter Nyholm
bruger siden
10-02-2006
17-07-2007 kl. 11:12
De nye afgifter spiller en rolle, fordi de presser hele markedet ned. Du kan jo for eksempel få en helt ny Fiat Grande Punto med 5 døre og hyperøkonomisk diesel til samme pris som din PT Cruiser. Det betyder, at hele brugtbilmarkedet står foran en gedigen nedtur, hvor en PT Cruiser med begrænset købermasse selvfølgelig får en lussing af de store, når den skal sælges igen. Jeg tror, at 60-80.000 kr. i byttepris hos en forhandler er realistisk om tre år, især fordi den jo er temmelig uøkonomisk. Hvis jeg var dig, ville jeg kigge efter en billig og måske lidt ældre 2,0 med godt med udstyr. De kan ikke koste alverden, og så er der i hvert ikke så meget at tabe....
Held og lykke
Peter
O K
bruger siden
06-01-2004
27-04-2013 kl. 23:48
OK