Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
08-12-2006 kl. 13:01
Min bror har altid kørt Volvo. Hn blev fristet af netop 3.0 TS6. Når motoren var slukket stod den og tikkede. Efter x antal værkstedsbesøg, byttede han den for en S60 (+en del $$$). Han var ihvertilfald ikke tilfreds med fransk elektronik.
Det gode ved 406'ern er at den er ret billig.
Det gode ved 406'ern er at den er ret billig.
Profil slettet
11-12-2006 kl. 11:42
Lol. Ja, du har ret Lars E. :=P
Selvfølgelig er det ustødningen der er varm.
Det er det. Hurra. Du har løst problemet.
Hahaha. Ahhhhhh, ka' det nu ogs' pas' ?
Desværre. Det var noget elektronik.
Selvfølgelig er det ustødningen der er varm.
Det er det. Hurra. Du har løst problemet.
Hahaha. Ahhhhhh, ka' det nu ogs' pas' ?
Desværre. Det var noget elektronik.
Thomas Mattsson
bruger siden
04-07-2006
29-12-2006 kl. 08:17
Hej Stig
Jeg kan kun anbefale dig TS4´eren. (Har en st. car fra 2000) Den er noget mere økonomisk end TS6´eren.
Jeg har lige være i Sverige med kone, tre børn, fuld oppakning og box på taget. Her kørte vi både på landvej og motorvej og hold alligevel 12,81 km/L.
Vær dog opmærksom på det elektriske system. Min melder ca. 5 gange om ugen "break fluid level low" selvom der er masser af bremsevæske i beholderen. Har talt med andre der har samme problem.
Gå ind på Peugeot.dk og tast stelnummeret ind, så vil du kunne se om bilen har fået udført alle gratis "opdateringer"
Godt nytår
Thomas
Jeg kan kun anbefale dig TS4´eren. (Har en st. car fra 2000) Den er noget mere økonomisk end TS6´eren.
Jeg har lige være i Sverige med kone, tre børn, fuld oppakning og box på taget. Her kørte vi både på landvej og motorvej og hold alligevel 12,81 km/L.
Vær dog opmærksom på det elektriske system. Min melder ca. 5 gange om ugen "break fluid level low" selvom der er masser af bremsevæske i beholderen. Har talt med andre der har samme problem.
Gå ind på Peugeot.dk og tast stelnummeret ind, så vil du kunne se om bilen har fået udført alle gratis "opdateringer"
Godt nytår
Thomas
Profil slettet
29-12-2006 kl. 21:29
Hej
Jeg har idag købt en ts6 fra 03 der har kørt 59000. Hvornår er det tandremen skal skiftes på dem?? Peugeot sagde v 150000 kan det passe?
Ellers må jeg sige at jeg er meget imponeret over bilen og dens udstyr.
Jeg har idag købt en ts6 fra 03 der har kørt 59000. Hvornår er det tandremen skal skiftes på dem?? Peugeot sagde v 150000 kan det passe?
Ellers må jeg sige at jeg er meget imponeret over bilen og dens udstyr.