Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

11-11-2006 kl. 21:35

har du tjekket hvad den må trække? har lig taget en 1,8 trend st.ca fra 04 i bytte. Tænkte at den skulle jeg måske reg. til mig selv det e jo en dejlig bil indtil jeg kiggede på reg. attesten træk med bremser 1075 kg. ringede til min kollegaer hos ford og spurgte om det var en fejl. men nej den var god nok!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

12-11-2006 kl. 12:04

hej henrik du kom mig i forkøbet! har ogdå lige gravet videre i sagen. den kan opvejes til 1375. det koster et gebyr til ford på 400 + moms for tilladelsen + som du sagde en tur forbi synshallen, men der er jo en formsag på så ny en bil altså ca. 1000.- Og så kan helle uden prob. trække hendes caravan på de 1300 kg

Profil slettet

Profil slettet

12-11-2006 kl. 12:36

Den gamle "ovale" model trak campingvogn til UG. så mon ikke den nye også gør det. jeg ville ikke være nervøs. hvad trækker i jeres CV med nu?

Claus Bjerre

Claus Bjerre
bruger siden
15-12-2009

09-05-2011 kl. 22:08

Erik Hansen skrev:
nu vil jeg så lige hoppe på også
er ikke helt sikker på det med bedre trækmoment husk det er ikke en tdci men den
helt gl. motor vi snakker om altså en ganske alm. dieselmotor med turbo ikke noget med intercooler eller noget dinger ling hvis det er muligt ville jeg se om jeg ikke kunne finde en tdci meget gerne med 136 hk til det job her men den mindre 115 hk kan også gøre det jeg selv "kom til " at hente en traktor efter min vægten
var totalt 4000 kg ikke nogle problemer der
bakkerne tog den med 70-80 km/t så sådan en smugle campingvogn skulle den jo nok kunne trække mener selv at havde set flere efterhånden
på 180 200000 km til "rimelige penge"
Tror at en 2,0 benzin er stort set ens med den gl. 2,0 dieselmotor når det kommer til at trække er dog
Ikke helt sikker kan ikke huske momentet på den gl. motor men det var bestemt ikke en raket ellers
Er det en dejlig bil som står godt på vejen også med en campingvogn efter

Eneste ulempe ved 2,0 TD er lyden som absolut ikke er charmerende... Men momentet er der absolut ikke noget i vejen med... Den tramper 280nm ud... Lige knap 100 mere en 2,0 benzin...