Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

D S H D S H

D S H D S H
bruger siden
18-01-2016

01-09-2020 kl. 13:36

william andersen

bruger siden
01-09-2020

skrev:
God dav,
da jeg lige om lidt runder de 18 sommer mangler jeg en bil at køre i til dagligt jeg elsker biler og har gjort siden jeg var helt lille derfor er jeg ikke på ud kig efter en aygo eller ligne lille bil uden motor men har brug for hjælp til at vælge hvad det ellers skal være. Da jeg er i lære og på flere områder ikke kan betale for de store biler vil jeg godt høre om i har noget gode råd

Hvad mener du med du med en bil uden motor?
Er du i mekanikerlære?

Min første bil var en Toyota Corolla Hatchback fra 1986... købt hos en bosnisk familie i Ikast - jeg husker det som var det igår :-)

Men som du selv skriver... Så er en Aygo med 150.000 km til at finde for omkring 20.000 DKK....

Hvis du skriver hvad dit budget er, så skal der nok komme en hel stribe forslag til gode begynderbiler...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kurt Preben Thomsen

Kurt Preben Thomsen
bruger siden
10-02-2004

01-09-2020 kl. 16:09

Du skriver du er i lære og ikke har det store at gøre godt med,så inden du som ny forsikringstager køber en bil med alt for MEGET motor i, synes jeg du lige skal kontakte et forsikringsselskab,så du ikke får en kæmpe overraskelse,for det koster som nybegynder

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

03-09-2020 kl. 14:05

En ældre Toyota er et godt bud. Men undersøg som nævnt hvad forsikring/andet koster. Måske var det en bedre ide at vente lidt med at købe selv....