Bilbasen Forum

René Hvelplund

René Hvelplund
bruger siden
26-07-2011

17-09-2019 kl. 21:44

Jeg må tilslutte mig J R, på denne her. Alt efter hvad der passer til dit temperament som køre, så er E og C-Klasse bedste bud herfra.

E-Klassen er en fantastisk langturs bil især.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

17-09-2019 kl. 22:17

MEd SuperB'en er der bare ikke nogen der får ondt i røven...... Taler af erfaring.
Skifteden en SuperB med en lettere brugt C klasse. Den var 40.000 dyrere end en ny SuperB.
Men alligevel skulle det lige nævnes hver gang man var til skolearrangementer. " Nå er i kørende i Mercedes"

René Hvelplund

René Hvelplund
bruger siden
26-07-2011

17-09-2019 kl. 22:44

J R

bruger siden
13-12-2013

skrev:
MEd SuperB'en er der bare ikke nogen der får ondt i røven...... Taler af erfaring.
Skifteden en SuperB med en lettere brugt C klasse. Den var 40.000 dyrere end en ny SuperB.
Men alligevel skulle det lige nævnes hver gang man var til skolearrangementer. " Nå er i kørende i Mercedes"

Det er nok korrekt. Der er noget med image ved Skoda kontra Mercedes.

Jeg tror bare det er en gammel holdning, som der hænger ved fra gamle dage. At det kun var dem med lidt ekstra uld i lommerne, der kørte i sådan en bil. Idag vil jeg næsten sige, at hvis man sigter efter noget nyere brugt - så er det et simpelt spørgsmål om hvad man foretrækker, og ikke pengepungen. Nødvendigvis.

Samt at der oftes er tale om, at det er meget dyrt at kører - og holde kørende - Mercedes.

Det er nu ikke mit indtryk.

Jeg kører selv i det ene mærke til hverdag, og arbejder med det andet. Så kan forholde mig til bemærkningerne fra andre. ;-)