Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
J R
bruger siden
13-12-2013
15-10-2018 kl. 14:32
Af de muligheder ville jeg snupper Qashqai. De plejer ikke at fejle noget, heller ikke efter mange km.
Det er formentlig samme 1,5 motor der ligger i qashqai som i Duster. Den er måske bare tunet lidt mere.
Hov den fåes også i en 1,6 DCI med 130 hk. Tror måske jeg snuppede den istedet. Kan se en flok til 245 i Tekna udgaven.
Det er formentlig samme 1,5 motor der ligger i qashqai som i Duster. Den er måske bare tunet lidt mere.
Hov den fåes også i en 1,6 DCI med 130 hk. Tror måske jeg snuppede den istedet. Kan se en flok til 245 i Tekna udgaven.
Dette indlæg blev 15-10-2018 15:07 redigeret af dets forfatter.
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
15-10-2018 kl. 17:15
J R
bruger siden
13-12-2013
skrev:
Af de muligheder ville jeg snupper Qashqai. De plejer ikke at fejle noget, heller ikke efter mange km.
Qashqai plejer ikke at fejle noget.....
Jeg har en kollege, de har i husstanden 2 næsten ens og lige gamle Quashquai.
Den ene fejler intet, mens den anden jævnligt er på værksted for et eller andet.
Duster er ejet af Renault, der deler teknik med Nissan, så den kører med samme motor som Quashquaien. Den er bare en smule billigere i finish, men sikkert lige så slidstærk.
Honda er et lille mærke i Danmark, men har ry for at være holdbare, og kører mange km.
Kenneth.
Vælg den bil du har det bedst med at sidde i. Du skal trods alt sidder der i 1½ - 2 timer hver dag.
Hilsen Lars.