Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jacob Larsen

Jacob Larsen
bruger siden
20-05-2017

19-04-2018 kl. 18:13

N P

bruger siden
19-04-2018

skrev:
Hej alle.

Jeg står og overvejer at købe enten en hyundai i10 touch eller Skoda citigo ICE.

Jeg vil rigtig gerne høre om jeres erfaringer og meninger omkring de to modeller.

Tak :)

Hej,
Jeg købte sidste år en i10 Vision, og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Ift klassen godt udstyret og fin komfort.

Overvejede også selv vag-trillingerne, men synes at de indvendigt er noget af det mest triste at kigge på. Dertil kunne jeg ikke finde mig til rette i sæderne. Vi havde dog en lignende tråd sidste år, hvor en anden havde den modsatte oplevelse. Altså at han sad dårligt i i10'eren og følte sig bedre tilpas i en up. Så det handler for dig om at komme ud at afprøve de mulige kandidater.

Sig bare til hvis du har konkrete spørgsmål vedr. i10.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jacob Larsen

Jacob Larsen
bruger siden
20-05-2017

20-04-2018 kl. 15:38

Pas ift hvorfor den ene citigo føltes bedre end den anden. Spurgte du forhandleren?

Men hvis du er bekymret for holdbarheden, kan jeg se, at du for relativt få tusinde kr kan tegne en såkaldt tryghedsaftale hos skoda, som kan løbe i samme antal år som hyundais garanti. Læs dog lige aftalen igennem da det er lidt shady, hvorfor de ikke bruger ordet garanti men derimod ordet tryghedsaftale....

Uanset bilvalg er bilerne i denne klasse bygget med en lav pris for øje. Dvs at ønsker du, at beholde bilen i en længere årrække, kan du med fordel tage en undervognsbehandling med i handlen. Rustbeskyttelse fra fabrikkens side er nok lig 0.

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

25-04-2018 kl. 09:07

Hvis det skal være en af de helt små ville jeg da lige tage et kig på en Opel Karl, det er efter min mening en af de mikrobiler, der virker mest som en "rigtig" bil...
Men ellers kunne du også kigge i klassen over, med diverse kampagner er prisforskellen ikke specielt stor.....