Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

16-03-2018 kl. 08:31

Har selv en C200 med 7g aut.gear.

Tænkte selv da vi købte, at hvis Taxa hovedsagligt kører Merc med aut. så er det nok ikke det ringeste.

Men kigger lige med på tråden.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

16-03-2018 kl. 09:21

Luksusbiler er ikke nødvendigvis det samme som kvalitetsbiler :-)

Alle biler går i stykker på et eller andet tidspunkt

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

16-03-2018 kl. 11:34

Esben Tronstrøm

bruger siden
15-02-2017

skrev:
Hmm lige til det med taxa og merc så holdt det engang men idag syntes jeg godt nok det er en meget blandet landhandel når det kommer til taxaer

Det hænger nok lidt sammen med en vognmand efter omlæggelse af afgiftsystem ikke kan køre vognen fri, så han kan køre "gratis" over 2 år.

Så i dagens danmark skal vognen afgiftes efter vognen er kørt i, hvorved det vil koste vognmanden at køre i en dyrere bil.

Så er det vognmanden tænker jeg køber en Renault GS. Men markedet er ikke rigtigt til Gs'ere der har gået 250.000. Så vognmanden må beholde den til den er gået helt og aldeles død.

Resultatet er at os der har behov for en Taxa i ny og næ ender med at bestille en gammel nedslidt æske.

Peter Jørgensen

Peter Jørgensen
bruger siden
15-08-2006

16-03-2018 kl. 15:39

Filip Hansen

bruger siden
27-01-2010

skrev:
Hej
Jeg overvejer at købe Mercedes C 250 men har hørt fra bekendte og venner at der er flere der oplever tekniske problmer med mercedes biler bla. gearkassen? Er der nogen af jer derude der har hørt om generelle problemer med mercedes biler.
Jeg synes det lyder lidt mærkelig eftersom det er luksusbiler
vh Filip

Er det Mercedes-kyndige du har hørt det fra? Jeg har MB på 11. år og følger med i diverse MB-fora, og der har jeg aldrig hørt om generelle problemer med gearkasserne. MEN det er selvfølgelig ikke det samme som at de ikke kan gå i stykker, men de har ry for at være meget holdbare.
Kig fx forbi her:
http://www.mercedesklub.dk/forum/index.php
https://www.facebook.com/groups/850706351743296/?ref=bookmarks