Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Peter Christensen

Peter Christensen
bruger siden
07-11-2015

21-12-2017 kl. 20:21

Nicolai Hansen

bruger siden
15-01-2015

skrev:
Hej allesammen.

jeg har i hele min 'kørekortstid' været begunstiget af 'fri firmabil'. Dette ophører dog med mit kommende jobskifte hvor jeg ikke vil skulle være kørende på sammen måde, her kan en cykel nemlig bruges :-)

Jeg er dog i den situation at jeg netop er blevet far, samt har 2 børn på gule plader også, hvorfor jeg selvfølgelig har brug for en bil til privatbrug fremadrettet.

Mine krav er en nogenlunde komfort samt at der selvfølgelig er plads nok.Her tænker jeg selvfølgelig at en stationcar er optimalt.
Jeg har selvfølgelig som så mange andre en kærlighed for 'de store tyske' Audi, BMW og Mercedes.

Da jeg absolut intet ved om biler er jeg interesseret i at høre nogle bud på hvad jeg kunne vælge. mit umiddelbare budget er egentlig fra 150.000 til 200.000 men overstiger den beløbet en smule så går det såmænd nok også. MIt umiddelbare kørselsmønster vil være i og omkring kbh så en benzin-bil er formentlig det bedste jeg kan vælge?
Biler jeg indtil videre har overvejet er A4, C-klasse samt 3-serien. Måske der kunne være andre biler jeg har overset, andre mærker i kan gøre mig opmærksom på eller andet?

Bær gerne over med mig hvis i føler der mangler informationer i mit opslag, jeg uddyber selvfølgelig hellere end gerne.

Håber på lidt hjælp samt lidt tanker fra jer bilkyndige.

Venligst, Nicolai

Af biler i den strøelse som du søger, ville jeg da vælge en Opel astra, der kan du få en demo til prisen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg