Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
30-08-2017 kl. 00:44
1,6 TDI 105hk har 250 Nm, og må trække 1500kg. Den i har har samme Hk og Nm, men må trække 100kg mindre. Jeg ville selv foretrække en 2,0 TDI med 320 Nm, den må trække 1600kg og får ikke problemer med at trække hverken både eller campingvogne over store afstande, det være sig på stigninger mv, eller op af et båd sted. Oktavia eller Passat er bedre at gå efter.
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
30-08-2017 kl. 20:24
maria hansen
bruger siden
15-01-2006
skrev:
den vi har nu må faktisk trække 1600 kg siger syndmanden dog trækker vi mest 1300-1400 kg
jeg vil ikke have en 2,0 tdi den er jeg blevet fra rådet pga nole alvorlige dyre fejl de får kan kke huske om det er dysserne elel rhvad det er men det dyrt at få lavet og de er ret kendt for at få den fejl så dem holder jeg mig fra
hvad betyder dgs det står flere steder i salgs anoncer
vi vil ud og prøve en af de nye oktavia fra 2014 og føler os lidt frem men er der ting vi skla være obs på jeg syntes en jungle at finde den rigtige bil den vi har nu er vi enlig glad for men den runder snart 300,000 og har rust i pernelerne vi har 2 år til at finde den ringtie afløser men det gribber lidt i mig med at finde en ny nu jeg har fået det på hjernen men jeg har tiden til at undersøge tingene så vi finder den rigtige skal vi have en hyundai ja så skal vi også ud og invistere i ny hundebur ligmed dyrt så derfor byndte jeg at søge på oktavia igen je er som sagt forelsket i den bil men det er jo en smags sag
Kig på jeres registrerings attest. Der står opgivet hvad den må trække.