Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

08-02-2017 kl. 00:54

Som Preben siger.....alle døre er åbne !

Smag og behag, MEN..........hvad er drømmen ? For alt imellem 250-350-370.000 kan vælge nogle af de bedste vogne der findes og med et væld af ustyr og de bedste autgear, hvis man vil tage det let brugt, og imellem 2-3år gammelt.

Du kan få *Mercedes E enten som har kørt taxi eller privat ca 2 år gammelt med alt iudstyr fra ca 250.......Xenon lygter 7trins auto gear mm----bilen er enten med 136 eller 170hk diesel. Spiller ingen rolle når den fåår lange ture som i køre---ellers er der eks Bmw 3 serie med 8 trins autgear af de bedste......alt fra 116 hk til 200 diesel heste, og det virker !

Som jeg ser det kan ingen hamle op med disse premium biler som Bmw eller Mercedes.......prisen holder sig rigtig godt ved salg hvis man vælger at købe en lettere brugt. Der er rift om disse vogne, også om eks 5år.

Mine kommentare til eks Mercedessom er 2 år gl og har kørt eks 250.000km til en pris mellem 250-320 alt efter farve og udstyr, er at man skal købe af forhandler. Historikken som bla er service bogen skal være udfyldt ! Selvfølgelig er der en risko med autogear og turboen........men når det er sagt får i ikke bedre bil for pengene.....om i vil have ny eller brugt bil afhænger er jer. Bmw X1 er ikke en attraktiv bil fra 2011. X1'eren er aldrig helt slået igennem som X3 eller 5....dog er den nye X1 en helt anden sag og konstruktion. Jeg vil anbefale at kigge lidt rundt og prøve noget forskelligt. Blot min personlige meninger jeg giver tilkende og synspunker.

Mercedes som har kørt taxa har ofte kørt med folie og overtræk på sæder. Så bilen fremstår som helt ny !! En MB motor som har kørt eks 250.000km er ikke nedkørt overhovedet. De går nemt omkring 700.000----ting kommer der skal skiftes, men de er meget slidstærke. Forsikring kan være et issue ved MB eller Bmw.........men

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg