Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jørgen ........

Jørgen ........
bruger siden
08-03-2006

16-01-2017 kl. 15:11

Det bedste bud vil nok være den helt nye Mercedes E220 CDI, behøver ikke 350 CDI

Glem BMW selvom der kommer en ny 5 serie i år.

Men hvis du er tilfreds med Vovlo og deres nye 2017 design, så snup den :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

17-01-2017 kl. 19:57

Hej

Hvorfor ikke købe en lidt billigere Volvo.

Eks.http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/volvo/s80?Fuel=0&YearFrom=2013&YearTo=0&PriceFrom=0&PriceTo=10000000&ZipCode=9200&IncludeEngrosCVR=False&IncludeSellForCustomer=True&IncludeWithoutVehicleRegistrationTax=True&IncludeLeasing=False&HpFrom=&HpTo=&SortBy=price&SortOrder=asc

Check den benzin'er med 38000 på tælleren, den virker frisk.

Du kan jo få en benz med nærmest ingen km på klokken til langt under 1/2 af mercedes'en. altså når du har fået en smule ekstra udstyr i den.

Så kunne du tage familien med til caribien, Bora Bora eller andet eksotisk. Det er jeg sikker på de hellere vil, end låne en sprit ny volvo i ny og næ.
Børnebørn er da komplet ligeglade med om det er en S90 eller hvad model du kommer og smider nøglerne på bordet.

;-)

Dette indlæg blev 17-01-2017 20:01 redigeret af dets forfatter.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

18-01-2017 kl. 15:35

Mercedesen er et godt valg på alle parameter. Jovist kan man få til det halve, men er vel op til køber at prioritere egne midler og lyst til hvilken vogn man vil erhvere sig.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

19-01-2017 kl. 15:48

Mercedes og Bmw er Premium biler ! Med Lang holdbarhed og ofte en bedre gensalgs pris. Bmw'en køre mere dynamisk, men er vel efter temperament.

Mercedes er kommet rigtig godt med de senere år hvad angår motor og teknik og udseende......

Personligt hvis vi taler om 5-700.000 for en vogn ville jeg helt klart erlægge mine æg hos en af de 2 omtalte her.....

Husk ikke at at snyde dig selv hvis du vælger Bmw eller Mercedes....Deres autogear er sublim og du vil nyde hver en kørsel.

Held og lykke med valg af vogn.

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

20-01-2017 kl. 14:52

Jeg kan kun tilslutte mig Henrik S.

Glem ALT om brændstoføkonomi.

En bil i den prisklasse koster en hulens masse i afskrivning, lidt til vedligeholdelse, så de par håndører der kan spares på brændstoffet har ingen betydning.

Køb den bil du har det bedst med, det glæder om at forkæle sig selv når man kan.

Du skal ikke købe bil efter at børnebørnene skal låne den, du skal købe bil efter dit eget ønske.
Hvis de unge så ikke har råd til brændstof på deres ferie, kan de enten blive hjemme, eller du kan give dem et tilskud til ferien.
Det vil alle dage være bedre end at nøjes med det næstbedste.

Hilsen Lars

Morten KD

Morten KD
bruger siden
05-12-2005

13-02-2017 kl. 19:03

Hej Knud.

Jeg har selv været i samme dilemma. Vores V70 2,5t aut. skulle erstattes af en nyere bil med samme komfort (eller bedre) aut.gear og gerne lidt flere km/l og bedre passiv sikkerhed.
Og for at gøre at gøre en MEGET lang historie kort, er der hele tiden en Volvo der gør det lidt bedre i forhold til Audi, BMW og Mercedes modeller.. Fruen og jeg har valgt en XC60 D4 8-speed aut. Volvoen har bare de bedste sæder overhovedet og komforten/støjniveauet er bare i en klasse for sig.
Der kommer en ny XC60 til sommer, hvorfor du kan gøre en godt handel på den nuværende model.

Men pøj-pøj, som man siger ;-)

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

22-02-2017 kl. 01:24

Et super valg af en Premium vogn....Tillykke !