Bilbasen Forum
Indlæg slettet
J R
bruger siden
13-12-2013
25-11-2016 kl. 21:48
Men som du selv er inde på er den røde mega flot. Idet den er metallic, så burde den ikke falme væsentlig mere end de andre.
Sørg for at få en undervognsbehandling fra start af. Ud over tidligere at have været lidt hårdere ramt af rust, så har Mazda's teknik været rimeligt stabilt i mange år.
Du bliver helt sikkert glad for den.
Jess
Lars Mortensen
bruger siden
30-03-2005
26-11-2016 kl. 17:13
Netop Mazda 3 har jeg set i en nærmest køkkenblå farve ( må være "blu reflex mica"), som på papiret ser kedelig ud, men ser rigtig godt ud på 3'eren, synes jeg.
At rød lak skulle falme er vist et overstået stadie med de moderne lakker.
Kristian K.
bruger siden
11-04-2011
27-11-2016 kl. 18:08
Mazda 3 er en lækkert designet bil og kører fremragende, hvis du er til den sporty køremåde - og så har Mazda bare tjek på, hvordan man skruer en fed gearkasse sammen-)
- Er sikker på, at du bliver super glad for den.
Jeg ville tage den i enten hvis eller rød uanset om vi taler hatchback el sedanudgaven, men det er jo altså en helt subjektiv smagssag.
Ift, gensalgsværdi og farvevalg, så er sort, hvid og gråmetallic jo de sikre valg,, men hvor mange tusinde kr,- plus, minus det drejer sig om, er svært at sige noget troværdigt om.
Jeg har altid haft den holdning, at farvevalget bør være båret mest af én ting: Hvilken farve taler allermest til netop dit bilhjerte UAGTET gensalgsværdien.
Glæd dig til din nye fede Maxda 3, Jens - vi er nok nogle stykker, som lige hér rigtig gerne ville være i din situation-)
/K.
Kjeld S
bruger siden
20-06-2013
01-12-2016 kl. 09:16
Jeg har altid kørt hvid (kun haft 4 biler på 30 år), nem at holde (modsat hvad folk tror) og nem at reparere stenslag i, ikke nemt at se ridser, trafiksikker farve. :)
Ja, et godt valg, Mazda 3 er squ en dejlig bil, har selv ventet på den faceliftede Otimum i et år, (efter 26 år i et andet mærke) nu kommer den så, MEN den store motor er fjernet, desværre, så kigger nu på den nye Astra.
Mvh.