Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

02-05-2016 kl. 20:28

Fabiaen kan sagtens bruges med 2 børn, det er kun et spørgsmål om at tage lidt mindre habengut med på tur.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Gert Smed

Gert Smed
bruger siden
13-08-2007

03-05-2016 kl. 20:23

Jeg må for en gangs skyld holde med K S - TROLDEN ( ikke om det er dit barn) men jeg ville også gå efter en Octavia demo model f.eks. som du måske kan handle til en god pris når forhandler ikke skal have en bil i bytte, jeg tror i bliver trætte af det altid skal pakkes for at det kan være i bilen.

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

03-05-2016 kl. 22:34

Det er jo et spørgsmål om at kende sig selv og hvor meget grej man mener man skal slæbe med. Du bestemmer jo selv hvor meget "obligatorisk habengut" der er nødvendigt.
Hvis dig og konen ikke er alt for høje (så forsæderne ikke skal køres helt bagud) vil jeg mene af en Fabia fint kan løfte opgaven mht. benplads på bagsædet og der er et fint bagagerum(medmindre i hører til dem der skal have halvdelen af hjemmet med).

Men der er selvfølgelig en del mere plads i Octaviaen. Så det er jo en afvejning af økonomi/plads/komfort etc.

Personligt ville jeg hælde mod Fabia'en, da man jo nok kan finde andet end biler at bruge pengene på, men er som sagt en smagssag....