Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

06-02-2016 kl. 08:54

For at slå det fast : Jeg har haft en del mikrobiler - men hverken Picanto eller Space Star. Så erfaringer kan jeg ikke give med de to konkrete biler....

(Gennem årene har jeg haft : Ford Ka, Nissan Pixo, Peugeot 107, Toyota Aygo - ja endda Morris Mascot og Opel Corsa I hvis vi skal have hele feltet med :-)

Derfor vil mit råd være : GLEM alt om de små detaljemæssige forskelle der er i udstyr på de to modeller. Der er nogle ganske få ting der virkelig tæller når man vælger mikrobil som man samtidig skal fungere i :

- KØR en lang tur i hver af de to biler. Aftal på forhånd med forhandleren at du vil prøve bilen en halv til en hel time for virkelig at sammenligne hvilken af de to biler du føler dig bedst tilpas bag rattet i. Og samtidig hvilken der bedst lever op til dine praktiske krav om bagsædeplads, bagagerumsplads mv.

Jeg har flere gange selv lavet den fejl at jeg "vidste bedre" ud fra utallige tekniske sammenligninger - og derfor kun prøvede aktuelle biler rundt om hjørnet og tilbage igen. What a mistake....

Dette indlæg blev 06-02-2016 19:33 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg