Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Nicolai Aagaard

Nicolai Aagaard
bruger siden
05-07-2010

30-12-2015 kl. 16:01

Hold da op hvor Space Star køre af h til og har set flere af dem total smadret ved lav fart, så med mindre du ønsker konen skiftet ud også så glem den.

Gå efter de biler der er større end 108, Aygo, Up osv...

Hvad med den lille Ford Fiesta, Hyundai i 10 , Toyota Yaris eller Kia Rio ??

Dette indlæg blev 05-01-2016 20:20 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Niels Kristian Larsen

Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011

30-12-2015 kl. 16:57

Har du noget bevis for dine udtalelser om Space Star? Jeg synes ikke at have læst om det, f.eks. hos FDM.

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

01-01-2016 kl. 12:29

Niels Kristian Larsen

bruger siden
16-06-2011

skrev:
Har du noget bevis for dine udtalelser om Space Star? Jeg synes ikke at have læst om det, f.eks. hos FDM.

Selvfølgelig har han ikke det. Space Star har 5 stjerner i crashtest. Hvordan bilen kører er jo en smagssag. Kigger man i de prisklasser, er det nok ikke køreegenskaber man kigger efter alligevel.

Profil slettet

Profil slettet

02-01-2016 kl. 11:38

FDM er ikke så begejstrede igen.

Her en test fra MOTOR NOV 14:

I undvigemanøvrer opfører den sig underligt, og Space Star har samlet set de ringeste køreegenskaber, Motor har oplevet i de seneste mange år.
Det, der trækker bilen op på to stjerner, er ganske enkelt prisen og udstyret. Til under 140.000 kr. med metallak og levering er der ikke andre konkurrenter. Og udstyrsniveauet med bl.a. klimaanlæg, nøglefri døre og Bluetooth trækker ligeledes op. Kører man kun lejlighedsvist i bilen og kun korte ture ved lave hastigheder, kan bilen dog godt gå an.

/Jakob

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

02-01-2016 kl. 11:47

Jakob Wittendorff

bruger siden
25-01-2014

skrev:
FDM er ikke så begejstrede igen.

Her en test fra MOTOR NOV 14:

I undvigemanøvrer opfører den sig underligt, og Space Star har samlet set de ringeste køreegenskaber, Motor har oplevet i de seneste mange år.
Det, der trækker bilen op på to stjerner, er ganske enkelt prisen og udstyret. Til under 140.000 kr. med metallak og levering er der ikke andre konkurrenter. Og udstyrsniveauet med bl.a. klimaanlæg, nøglefri døre og Bluetooth trækker ligeledes op. Kører man kun lejlighedsvist i bilen og kun korte ture ved lave hastigheder, kan bilen dog godt gå an.

/Jakob

Men nu er FDM også notorisk kendt for at rakke ned på biler der ikke har VAG gener i sig, og specielt Mitsubishi har de aldrig været særligt flinke ved, uvist af hvilken årsag. At læse bilanmeldelser fra FDM, svarer til at læse filmanmeldelser. Det er sjældent de stemmer overens med almindelige forbrugeres oplevelser og krav.

Klaus Kristensen

Klaus Kristensen
bruger siden
01-04-2008

02-01-2016 kl. 16:09

nicolai pedersen

bruger siden
05-07-2010

skrev:
Hold da for Space Star der køre af h til og har set flere af dem total smadret ved lav fart, så med mindre du ønsker konen skiftet ud også så glem den.

Gå efter de biler der er større end 108, Aygo, Up osv...

Hvad med den lille Ford Fiesta, Hyundai i 10 , Toyota Yaris eller Kia Rio ??

En Space Star er da mig bekendt en B segment bil, ligesom Fiesta, Yaris, Rio, Punto, Polo osv.

De små micro biler er A segment biler så som 108, Aygo, Ka, Up, og også i10 og Picanto osv.

Nicolai Aagaard

Nicolai Aagaard
bruger siden
05-07-2010

05-01-2016 kl. 20:19

Niels Kristian Larsen

bruger siden
16-06-2011

skrev:

Har det bevis jeg har set med mine egne øjne. 2 ulykke ved lav fart og den var helt krøllet sammen. Og mht til hvordan den køre så læs alle test af den. Den kritiseres for den køre egenskaber

Joakim S

Joakim S
bruger siden
15-04-2013

05-01-2016 kl. 20:29

Jeg synes, du skal prøve en Hyundai i20. Måske er det noget for dig. Det er faktisk ret rummelige biler og jeg kan af erfaring oplyse, at de fem års garanti holder i virkeligheden.

Personligt ville jeg i dit tilfælde under alle omstændigheder overveje at gå en klasse op. Der er altså mere bil over i20, Yaris mv.

Held og lykke og skriv gerne hvad du valgte.

MVH
Joakim