Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
J R
bruger siden
13-12-2013
08-07-2015 kl. 20:19
Efter egen erfaring med diesel og 24000 km om året og mindst 6 ture af 45-75 km om ugen, så sodede den stadig til. Vil jeg absolut foreslå benz.
Det går fint de første 30-40-50-60.000 km men så soder de til, og du står med regningen for partikelfilter, egr ventil, turbo og hvad der ellers kan tilkomme.
Med mindre du kan få Renault til at tegne en service kontrakt som også dækker nedbrud pga dårligt kørsels mønster. Kan du det, så er den helligegrav velforvaret, og du kan køre hvad du har lyst til.
Det går fint de første 30-40-50-60.000 km men så soder de til, og du står med regningen for partikelfilter, egr ventil, turbo og hvad der ellers kan tilkomme.
Med mindre du kan få Renault til at tegne en service kontrakt som også dækker nedbrud pga dårligt kørsels mønster. Kan du det, så er den helligegrav velforvaret, og du kan køre hvad du har lyst til.
Klaus Kristensen
bruger siden
01-04-2008
12-07-2015 kl. 20:55
Jan Gregersen
bruger siden
01-04-2005
skrev:
Jeg tror på!, at man skal købe det man helst vil have.
Men tror også på, at man skal købe det er passer bedst til ens behov, hvis man ikke har råd til det man helst vil have.
Ud fra hvad du skriver, så ville jeg kikke på en el-bil.
Eller en hybrid bil, men så er der jo kun en seriøs producent (Toyota/Lexus).
Jeg vil give Jan ret i at en hybridbil kunne være en rigtig god løsning. En Toyota Yaris hybrid er et godt alternativ til en Peugeot 208, og så får du endda et trinløst automatgear med i prisen.