Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Jacob Bjerg Hansen
bruger siden
16-09-2013
06-04-2015 kl. 18:43
Kia hører ikke hjemme i selskabet med Ford og Toyota. Jo flere penge der smides i ekstraudstyr i en koreaner, jo mere skør er man er. Kia kan være ok (men køb den lavest udstyrede Kia Ceed), som alternativ til Hyandai.
Kristian K.
bruger siden
11-04-2011
06-04-2015 kl. 20:59
Jeg skal ikke sætte mig til dommer over de 3 bil-modeller, som du har i tankerne, men valget kommer jo i hvertfald meget an på, hvad du i sidste ende vægter mest?
Taler vi mekanisk pålidelighed vinder Toyota´en efter manges mening.
Lægger du mere vægt på køreglæde, er det blandt de 3 nok Focus, du bør kigge endnu mere på.
Ligger du derimod aller mest vægt på værdi og ekstraudstyr til prisen, ja så ville jeg skynde mig at få prøvet Ceed´en.
Min pointe er, at du måske med fordel kunne udvælge en 3-5 punkter, som du ved din kommende bil vil lægge vægt på i den sikkert daglige kørsel og så give hver af de 3 modeller en form for rating indenfor hver kategori for til sidst at have et billede af, præcis hvilken model, der vil passe DIG aller bedst-)
Held og lykke med bilkøbet. Jeg er sikker på - og håber for dig, at du ender med at ramme rigtigt.
DBH. Kristian K.
Klaus Kristensen
bruger siden
01-04-2008
30-04-2015 kl. 06:55
Jacob Hansen
bruger siden
16-09-2013
skrev:
Toyota er måske kedelig, men den holder.
Kia hører ikke hjemme i selskabet med Ford og Toyota. Jo flere penge der smides i ekstraudstyr i en koreaner, jo mere skør er man er. Kia kan være ok (men køb den lavest udstyrede Kia Ceed), som alternativ til Hyandai.
Sjovt at du mener Toyota'en er kedelig. Det er jo de eneste af de 3 der er en hybridbil, og derfor skiller sig markant ud fra de andre.
Jacob Bjerg Hansen
bruger siden
16-09-2013
30-04-2015 kl. 11:19
Der er virkelig nucancer der adskiller mærkerne.