Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jørgen ........

Jørgen ........
bruger siden
08-03-2006

20-03-2015 kl. 06:40

Personligt er det da heller ikke tiltalende med en 7 år gammel Saab med gammel teknologi til 130.000 kr, der må være bedre tyske alternativer som Passat eller japanske som Avensis mv.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

20-03-2015 kl. 20:08

Jørgen Eriksen

bruger siden
08-03-2006

skrev:
Personligt er det da heller ikke tiltalende med en 7 år gammel Saab med gammel teknologi til 130.000 kr, der må være bedre tyske alternativer som Passat eller japanske som Avensis mv.

Nu er en Avensis nok heller ikke helt så spændene som en Volvo eller Saab.

Af de to nævnte, ville jeg helt klart gå efter Volvo. Saabén er som nævnt, en gammel konstruktion, men jeg synes også at den ser billig ud, både inde som ude. Prøv at se gearvælgeren, den minder om noget der kunne have siddet i en Golf 2, og de der kromlister om lygterne, ser meget discountagtigt ud. Det er selvfølgelig bare min mening.

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

10-04-2015 kl. 22:47

Alt andet lige, så er de nok ca lige gamle rent teknisk.

Dermed mener jeg ikke i alder, men SAAB'en blev fornyet i 2011 og havde da kørt rigtigt mange år med samme model, dog med visse modifikationer. Tror den model er fra 2002. Volvo' er vel model skiftet ca 2002 også??? eller.

Jeg kender en der lige har købt en 2008, og den er sgu lækker.

Volvo er 11 år, SAAB er 7.

Jeg valgte SAAB

Har du lysten, så mener jeg den kan Hirsches til væsenlig flere heste. Ellers er 210 en squeez mere end 170. Nu står det ikke, men gætter på næsten 3 sekunder hurtigere til 100.

Havde man råd så hentede man en 9-5 2011 stc og gemte i garagen, er sikker på den bliver guld værd indenfor ganske få år. Jo der blev produceret ganske få, og der er så vidt jeg ved 2 registreret i Tyskland, sidst jeg så , var der en til salg i Holland.

http://www.saabsunited.com/2013/02/saab-9-5-estate-for-sale-in-the-netherlands.html