Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Rune Østergaard

Rune Østergaard
bruger siden
12-09-2012

05-03-2015 kl. 12:48

Personligt ville jeg vælge Octavia eller Clio. Fordi jeg bedst kan lide dem, og fordi jeg tror, at de holder prisen bedst. Man skal huske at tænke på, at man formentlig også skal af med sin bil igen. Jeg hælder dog klart mest til Octavia, da tre børn og to voksne ikke stemmer overens med en Clio. Men det er jo et individuelt behov.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

06-03-2015 kl. 16:39

HOV STOP !!! Nogen har vist glemt den manglende sikkerhed på bagsæddet i de nye Clioer.......Warring

Der skal være hoved air bag foran og mindst gardin airbag bagi.....disse ting har clio ikke!!!!!!!

Hør grundigt efter hvad der her bliver sagt i videon !!

https://www.youtube.com/watch?v=43c40c7VObA

Dette indlæg blev 06-03-2015 16:43 redigeret af dets forfatter.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

06-03-2015 kl. 16:44

Mit råd vil være at kigge den nye Skoda fabia ud....er sikker på i får meget bil for ca 170.000

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

07-03-2015 kl. 09:38

Sikkerhed er en overprissat tingest.

Altså en 6-8 år gammel bil, der lå højt i stjernerne, vil højstsandsynligt idag være ringere eller max på højde med en Dacia fra 2015.

Og når alle råber om sikkerhed, så kunne det være interessant at få en statistik over de dødsfald der er fremkommet de senere år.

Er ældre biler overrepresenteret i forold til deres udbredelse, eller er det bare et spørgsmål om at bilproducenterne er gode til at udforme nye biler til at få mange stjerner. Men sikkerheden er reel ikke meget bedre, eller?

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

07-03-2015 kl. 17:30

Let brugt Ford C-max kunne være et alternativ til sikkerhed og 3 børn

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

07-03-2015 kl. 20:38

Hvis en bil skal være det man kalder sikker, er det bydende nødvendigt at den har hoved airbag og ikke det der hedder side airbag, og hovedgardin airbag til bagsæde passagere....Hoved air bag er livreddende , blot til info.....Chrash test fortæller ikke hele sandeheden....og den skal nøje studeres i de enkelte parameter for at man får det rette indtryk....Men ingen beskyttlese på bagsædet af en clio er jo vanvittigt, men man får hvad man betaler for....De dygtige vælger bil som et minimum ud fra at bilen er forsynet med hoved airbag.....alt andet er stærkt kritisabel....FDM er på samme linie hvad angår disse airbags....

Lidt en skam med den nye Clio....den køre super og lækker at køre langfart i, men desværre kun side airbag og intet på bagsæde.....Capture følger med i denne mangel

Dette indlæg blev 07-03-2015 20:41 redigeret af dets forfatter.

Rune Østergaard

Rune Østergaard
bruger siden
12-09-2012

08-03-2015 kl. 09:10

Jeg tror bestemt, at det er godt givet ud at betale det ekstra for de flere hestekræfter. Jeg er overbevist om, at I vil blive glade for den.